Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LPG.... 180 kmh i koniec..... dlaczego
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:11, 16 Lis 2007    Temat postu:

dokładnie - sekwencyjny wtrysk
instalacja STAG300
listwy VALTEK

sytuacja sie rozwija.... n 3 i 2 też przy wysokich obrotach czasem przestaje "ciagnąć"..... tylko przerywa....

kurcze może to jakieś ustawienia w elektronice trzeba zmienić jakąś temperaturę na listwach czy cośtakiego, bo to się nasila chyba ze spadającą tamperaturą wczoraj -2 było i zaczęło na 3 szarpać i na 2. dopiero przy maksymalnym rozgrzaniu silnika się poprawiło...

poza tym termostat do wymiany bo nie dogrzewa odpowiednio - może to wszystko na raz siezłożyło....


własnie dostałem maila od tego gościa co mia aukcje podałeś i zaproponował mi deruktor KME silver za 300 zł
reduktor do 270 koni....

więc jak regeneracja mojego 200 zł - to łatwa decyzja

Zapomniales polaczyc, wiec.... Pozdro. Mod.A.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siedemtrzy5
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WMA

PostWysłany: Pią 18:24, 16 Lis 2007    Temat postu:

Ja mam zwkły gaz i na nim śmigało mi Ok. A reduktor z tej firmy do sekwencji kosztuje 395zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rene02 523i E-39
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podbeskidzie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:00, 22 Lis 2007    Temat postu:

Witam,
Ja bym nie szukal w reduktorze, przerabialem to i padaly poprostu wtryski, tzn. czas ich rozchodzenia. Mialy opoznienie i inne taktowanie niz powinny. Efekt przerywanie w roznym zakresie obrotow na pare chwil potem puszcalo i znowu przerywalo. Mi to sie stalo po 15 tys. kilometrow w Landirenzo. Teraz juz mam przejechane 60 tys. i narazie spokoj. Jedyny mankament gazu to regulacja i kasowanie pamiecie kompa gazu raz na 3 miesiace.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:26, 23 Lis 2007    Temat postu:

kurcze no,....
listwy wtryskowe zmieniałem pare miesięcy temu... pewnie ze 3 max 4.... powiedzmy zrobiłem na nich 7-10 tysi....
na reduktorze pewnie ze 40 tysi...

kasowanie błędów....no to raczej niezbyt często robie...
teraz muszę zrobić przegląd - filterki regulacja itd.

na świecach zrobiłem z 16 tysi, ale na platynowych....
nie mam pomysłu co się dzieję....

czy działanie reduktora ma wpływ na spalanie?? ostatnio mi wciąga straszne ilosci. zeleje 30 - 33 litry i robię na tym 160 180 kilometrów.. kiedyś dochozilem do 200 - 220....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba44
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarosław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:31, 23 Lis 2007    Temat postu:

kolego należy wymieniać wszystkie filterki itp. jeżeli masz taki problem to moze masz mala dawke gazu ustawiona musisz mu troszke podkrecic i wtedy sprobuj. nie wykluczone ze moze byc to wina reduktorka. jezeli bedzie to reduktor to proponowal bym ci kupic nowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin