 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matti21sk
Redaktor

Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 13:53, 03 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jak na razie nie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy

Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:17, 03 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
cholera mam wszystkie graty od m50b20 ale nie mam czasu podmienic jakie czujniki moga byc odpowiedzialne za dawke benzyny na wolnych obr,czy moze ma wgrane parametry i z nich komp daje dawke pod ktory przewod paliwowy podpiac manometr aby sprawdzic cisnienie na listwie(ten od strony regulatora cisnienia,czy od strony łancucha)?odpiecie czujnika ktory czyta impulsy z walka rozrzadu nie robi róznicy silnik nadal pracuje,tak ma byc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matti21sk
Redaktor

Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 17:16, 03 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Teoretycznie wpiecie czujnika cisnienia za czy przed regulatorem cisnienia nie robi roznicy, ale praktycznie roznie to moze byc.
Moze byc przeplywka, moze byc lambda, moze byc tez czujnik temp., moze tez byc silniczek krokowy.
ps. Lambde o jakich numerach masz??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy

Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:52, 03 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
lambde mam nowa bosala kupilem 5mies temu bo gazownik uznal ze boscha jest padnieta bo nie chodzila,po odpieciu inst gazowej sonda zaczela dzialac myslalem ze zabije dziada... wgral mi stala wartosc sondy dla gazu 0,5 v chyba,a na benzynie czyta z sondy normalnie(misiac temu sprawdzalem) tak sie zastanawiam czy komp nie dostaje glupawki wlasnie od tego,gazownia oszukuje i ecu dostaje same sprzeczne sygnaly,albo sonda pada od tego ze zalewa ja niespalona benzyna?normalnie nie mam pomyslu,a jezdzenie na kompa to porazka finansowa,ma ktos jakies propozycje co zrobic(gaz musi zostac bo robie miesiecznie1500-2000km)czujnik temp ten niebieski od strony rozrzadu nowy,przeplywka na100%sprawna,podmienilem na taka sama i to samo,krokowiec podmieniany,moze tps?czujnik walka podmieniony i moge go odpiac i zapinac i jest bez roznicy,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Metan dnia Nie 17:57, 03 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|