|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk0028
Początkujący pisarz
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: płock
|
Wysłany: Sob 11:26, 26 Cze 2010 Temat postu: M60 b40 zakapca |
|
|
witam mam problem odnosnie kupiłem silnik m60 b40 i jest problem po rozgrzaniu silnika do normalnej temp i po dodaniu gazu na 4tys .jak schodzi z obrotów zakapca na siwo jaka moze byc tego przyczyna dodam ze na zimnym silniku nie pusci nawet dymka jak sie rozgrzeje tez nie tylko obiaw jest po wkreceniu na obroty podczas schodzenia z obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gal anonim
Początkujący pisarz
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: polska Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:00, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
simanko to sa pierscienie albo ciekawe czy kiedys byl przegrzany i jakim to aucie jezdzi ale tam w twoich okolicach jest gosciu bardzo kumaty w tej branzy jak bedziesz potrzebowal to dam ci namiar servus
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk0028
Początkujący pisarz
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: płock
|
Wysłany: Sob 21:08, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
silnik jezdził w 740ia ja obstawiałem uszczelniacze zaworowe ale pewnosci nie mam pierscienie to raczej na zimnym odpaleniu tez by zakopciła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek_e30
Pisarz sztabowy
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: BeDeGie Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:00, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
raczej bym obstawiał na uszczelniacze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi
Pisarz sztabowy
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 22:59, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ale siwy dymek to chyba nie jest spalanie oleju ? Z tego co mi wiadomo to olej kopci na niebieskawo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gal anonim
Początkujący pisarz
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: polska Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:01, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
oby to byly uszczelniacze ale trzeba pamietac ze to sa silniki z aluminiowym blokiem i jak sie rozgrzeje to i olej rzadki i blok puchnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hafken
Początkujący pisarz
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Detroit Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:10, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
chyba beny nie przepala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yabco
Pisarz sztabowy
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kuj-pom Płeć:
|
Wysłany: Nie 0:36, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ostatnio coraz częściej zauważam dymienie w m60 przy schodzeniu z obrotów najczęściej na niebieskawo w gorące dni no i ciekawi mnie dlaczego. Gall anonim może mieć chyba trochę racji. Jeżeli by kopciła na czarno to wina była by walniętego przepływomierza lub sond. ( patryk0028 gdyby okazało się że coś z sondami to wiem w jaki prosty sposób da się w silnikach m60 je obejść by komp widział prawidłowe ich działanie. Jak by co to na PW pisz)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk0028
Początkujący pisarz
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: płock
|
Wysłany: Nie 7:45, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
paliwo to raczej nie jest bo ewidentnie czuc w spalinach olej nie jest to chmura spowodowana zbyt bogatą mieszanką paliwową bo była by czarna wiec tez odpada mebrane na odmie tez juz odzucam zostały tylko 2 opcje albo uszczelniacze (oby)albo pierscienie czego bym niechciał zbyt duzy koszt naprawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roman 316
Pisarz
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:02, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
sprawdz sprężenie na tłokach zrób próbe olejową i bendzie wiadomo czy pierścienie czy uszczelniacze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|