|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:27, 01 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
sprawdz sobie cisnienie na listwie a co do listwy to da sie wyciagnac listwe bez wyciagania kolektora sacego tylko musisz uwarzac zeby nie powpadaly ci kaptorki z wtryskiwaczy do komory spalania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba44
Pisarz sztabowy
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:12, 01 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ja bym ci radzil tak jak na poczatku pisalem wyjac wtryski i je przeczyscic. ja obstawiam na wtryskach bo naprawialem opla vectre z takim wlasnie objawem i przeczyscilem wtryski i pomoglo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur
Początkujący pisarz
Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 1:04, 02 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Już wiem Komputer był rozwalony:) Sprawdziłem po przez podłączenie wtrysków bezpośrednio z akumulatora i kolega kręcił kluczykiem i bemka odpaliła Dzięki za porady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba44
Pisarz sztabowy
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:54, 02 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
moze kolego potrzebujesz taki komputer?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur
Początkujący pisarz
Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:02, 02 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
no tak potrzebuje a dokładnie ma numery 0 280 001 309. A jaki masz??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba44
Pisarz sztabowy
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:47, 02 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
do jakiego to potrzebujesz silnika? podaj model i litraż bo mam kilka kompów ale nie pasuje żaden z tych numerów co napisałeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tedi
Nowy
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krk
|
Wysłany: Sob 13:04, 03 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Z tą kopułką to możesz mieć racje bo jest troche wytarta... Ciekawe czy to też ma wpływ na te obroty? Jak sprawdzić krokowy i przepływonierz?
Tedi albo nowy temat albo poszukaj bo juz gdzies bylo jak sprawdzac krokowca i przeplywke, tu auto wogole nie odpalalo wiec to inna sprawa.
Temat wyjasniony wiec zamykam. Mod.A.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tedi dnia Sob 13:23, 03 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|