 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michu
Pisarz

Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: Pon 17:40, 17 Lis 2008 Temat postu: obniżenie E-36 coupe |
|
|
Witam.Mam pytanko w sprawie obniżenia E-36 coupe 2.5 benzyna.Chcę ją obniżyć,ale nie mocno.Co muszę zrobić?Czy wystarczy wymienic sprężyny czy amorki także?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek520
Administrator

Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 1139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 17:46, 17 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Jak ma być trochę to tylko sprężyny. Do - 40mm możesz zejść bez wymiany amorków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michu
Pisarz

Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: Pon 17:56, 17 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Jakie sprężyny są najlepsze?Słyszałem że przy obniżaniu niezbedna jest rozpórka na kielichy,prawda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matti21sk
Redaktor

Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 23:15, 17 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
mozna miec obnizenie -20/-15 i jezdzic extremalnie -> wtedy rozporka sie przyda, gdyz wzmacnia konstrukcje nadwozia. Natomiast, gdy jezdzisz normalnie, bez zadnych zbednych wariactw to rozporka nie jest potrzebna.
I tak jak pisal poprzednik max. obnizenie do ktorych nie trzeba stosowac sportowych amorkow to -40mm.
Pamietaj ze im wieksze obnizenie pojazdu to wieksze prawdopodobienstwo szybszego zuzycia amorkow ( mowimy o tych normalnych amorkach, a nie sportowych).
pzdr
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michu
Pisarz

Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: Wto 19:08, 18 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Koła nie będa obcierać z tyłu lub przednie przy skręcaniu?Jak obniżenie przełoży się na prowadzenie auta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matti21sk
Redaktor

Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 19:12, 18 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
To wszystko zalezy od szerokosci oraz od parametru felgi. Przyszerokosci felgi do 7,0 - 8,0 cala (szerokosci opon od okolo 205-225) oraz ET rzedu 35 - 45 nie powinno sie nic stac.
Prowadzenie auta bdzie lepsze:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michu
Pisarz

Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: Wto 19:35, 18 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
To nie powinno byc problemu.Obecnie posiadam koła 16/50/215
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michu
Pisarz

Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: Nie 16:29, 21 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Jak przy obnizeniu 40mm\20mm wygląda jazda na naszych polskich drogach?Czy nie będe haczył pogłogą o garby których w polskich miastach jest bardzo dużo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|