 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał
Pisarz

Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 4:43, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
przepraszam że wogóle wmieszam się w rozmowę i mimo póżnej pory czytam wasze posty i zastanawiam się nad drobną sprawą dotyczącą tego na co zwrócił uwagę sam właściciel auta a mianowicie nad zalaną olejem przepustnicą która wedłóg niego "że była zalana olejem to normalka" więc myślę sobie jak to może być . Przecież olej w układzie dolotowym to nic innego jak przedmuchy czyli należało by sprawdzić CO a,mianowicie ciśnienie na cylindrach! A to co piszecie o fachowcach w dziedzinie BMW to po prostu fachowców nie ma a najlepsi kolesie którzy zajmują się tą marką to goście którzy sami na własnej skórze doznali wielu porażek i klęsk i mimo tego nie przeszli np. na VW itp. więc wypisywanie wszystkich A może to A może tamto prowadzi do nikąt a co najwyżej do portwela właściciela auta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek
Początkujący pisarz

Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: Nie 11:11, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Witam.
Może żle sie wyraziłem. Nie chodziło mi o olej w samej przepustnicy tylko w tym czujniku pod nią. Ciśnienia w cylindrach jeszcze nie sprawdzałem ale napewno to zrobie. A gdyby było złe ciśnienie to co by się działo? dodam że autko nieżle zasuwa, nie jest słabe, oleju nie bierze jedynie to denerwuje mnie to odpalanie. Na kompa jade jutro.
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał
Pisarz

Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:12, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
pewnie to nic nie da ale też nic nie kosztuje oczywiście jeśli masz manualną skrzynie sprawdż jak zapali na zapych . jeśli weżmie od razu będzie można porozmawiać dalej ale mimo wszystko sprawdż ! i napisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy

Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:07, 31 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
czesc witam kolega RAFAL ma racjie bez pomiaru cisnienia sprezania w cylindrach mozesz jeszcze dlugo bladzic i tracic nie potrzebne pieniazki w motorze m20 b20cisnienie w cylindrach zeby dobrze odpalal powinno byc miedzy 9-10 atm jezeli masz duzoooo wiecej to trzeba sie zastanowic co dalej robic bo pamietaj zadurzo kompresi nie jest dobrzea zamalo z powodoje ciezki rozruch silnika zimnego a czym bardziej cieplego dlatego ze wszystko sie rozszerza pod wplywem temperatury i powstaja wieksze luzy pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek
Początkujący pisarz

Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: Pon 15:52, 31 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Witam.
Miałem pomierzyć dzisiaj kompresje i jechać na komputer ale nie dałem rady. Zrobie to zaraz po nowym roku. I jeszcze raz pytanie czy brak kompresji lub gdyby była za duża objawia się jakoś podczas jazdy lub na wolnych obrotach?
Dziękuje za podpowiedzi, pozdrawiam i życze szczęśliwego nowego roku!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy

Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:54, 31 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
powiem tak mala kompresia zle zapalanie silnika zbyt duza czyli taka siegajaca 14-15 atm oznacza to ze z motorem nie jest dobrze NA wolnych obrotach przy niskiej kompresi motor moze kulac czyli nieregularny bieg jalowy szarpanie i tym podobnie sprawdz kompresie dwa razy czyli zimny motor i cieply motor i wszystko bedzie jasne niezapominajac ze przy cieplym motorze kompresia moze byc wieksza o okolo 1-2 atm a roznica miedzy cylindrami nie powinna wynosic 0;5 -1 atm p[ozdrawiam i daj znac jaka masz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek
Początkujący pisarz

Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: Pon 17:15, 31 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Dzięki. Kompresje napewno sprawdze po nowym roku i dam znać. Ale jak pisałem wcześniej obroty na zimnym czasami falują jak jest zimno na dworze a na ciepłym chodzi równiutko. Jeszcze sprawdze rozrusznik bo czasami mi sie odzywa bendix i cos głośno kreci. Dzisiaj się widziałem z kolesiem który też ma E30 i miałem porównanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał
Pisarz

Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:08, 31 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
a i właśnie pozdrawiam wszystkich i nawiązuje do mojej poprzedniej wypowiedzi na temat próby uruchomoienia silnika [na zapych]. Nie mówiłem o tym głośno a teraz sam poruszyłeś kwestie rozrusznika więc tym bardziej musisz [powinieneś]sprawdzić na pycha i jeśli faktycznie rozrusznik zabiera za dużo prądu to powinna przeżucić i chodzić. Więc zorganizuj kilku kolegów i na przód kilka razy zimną i ciepłą a napewno ułatwi Ci to poszukiwania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek
Początkujący pisarz

Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: Śro 16:54, 09 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Witam. Kompresja zmierzona i jest po 10 bar na każdym cylindrze.
Na kompie 0 błędów.
Rozrusznik nasmarowny i wymienione szczotki.
Po założeniu rozrusznika odpalił tak jak palił a póżniej z 5 razy na strzała. No a teraz też pali tak jak palił. Nie wiem co mu może być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy

Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:29, 09 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
witam sprawdz sobie jeszcze czy kostka stacyjki sie nie wypal to jest czeste .i sprawdz czy rozruszniok nie bierze zaduzo pradu pod obciazaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|