|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:07, 22 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
TĄ srubą nie kreci sie do okloa tylko delikatnie i czekasz na zmiane na analizatorze co do potenciometru to jest taka blaszka wewnatrz przeplywki mosiezna ktura sterujesz napiecie tej blaszki czyli wkrecasz ona sie zmniejsza i rezystancja maleje a gdy wykrecasz to rosnie powiedz ile kablowa sonda co do przeplywki najlepiej sprawdz na kompie u elektronika ale doswiadczenie mi podpowiada ze jak by byla walnieta to auto niechodzi dobrze napiecie na sondzie to 5v dochodzace do bialego kabla a miedzy szarym i masa okolo 0,1 do 2 volt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek
Początkujący pisarz
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: Wto 20:32, 22 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ja nie kreciłem nia dookoła tylko jak troszke przekreciłem CO wzrastało a po chwili spadało do 0. Sonda jest cztero kablowa. A czy ten potencjometr mozna wyczyścić? Może cos z tym analizatorem jest nie tak? Na komputerze jak byłem to widziałem że obroty sie tak wachały na 720-760.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek dnia Wto 21:28, 22 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:48, 22 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
ta srubka na przeplywce jest do wstepnej regulacji skladu z tego co widze u ciebie sonda wychodzi za wykres jezeli bys odkleil gorny dekiel przeplywki zobaczysz go jak wyglada i bedziesz wiedzia;l ze sie nie czysci zobaczysz ze wkrecajac srube robisz nacisk na blaszke tzw potenciometr co do analizatora ten na stacji kontroli poj bedzie najwiarygodniejszy poniewaz musi miec legalizacje co do obrotow wolnych totolerancja jest 100 obr/min a jak niechcesz zeby nie falowaly sciagnij regul bieg jalo i pomocz go troche w nitro zeby syf wyplukac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek
Początkujący pisarz
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: Wto 22:07, 22 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Tego falowania to prawie nie słychać ja tylko napisałem jak było na kompie. Regulator czyściłem. To jeśli piszesz że ten analizator jest najwiarygodniejszy i że przepływka jak siadzie to auto żle chodzi (u mnie chodzi dobrze- oprocz odpalania) to dlaczego nie reagował na regulacje ta sruba? Co bys proponował co do tej przepływki ( podmienic na próbe nie mam jak)? Na kompie było wszystko Ok sonda również a byłem na nim nie dawno właśnie po tym jak sie dowiedziałem że mieszanka uboga.
Sonde oczywiście sprawdze tak jak napisałeś, a ten przekażnik co o niego pytałem ma coś do sondy?
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek dnia Wto 22:09, 22 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek
Początkujący pisarz
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: Śro 17:40, 23 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Witam.
Sondy jeszcze nie pomierzyłem bo nie miałem dzisiaj możliwości. Jutro pojade też na drugą stcje diagnostyczną w celu sprawdzenia mieszanki bo ona nie daje mi spokoju. Niechce być mądrzejszy ale mi się wydaje że problem z odpalaniem może własnie byc przez ta mieszanke jesli ona na rozruchu dostaje za miło paliwa. W sam naprawiam E30 tez jest opisane ze jest mozliwe ze to z powodu mieszanki. Dzisiaj odłaczyłem przepływke i odpalił tak samo jak znia tylko ze przy 3000obr. zaczal strzelać troche w tłumik na jałowym było tak samo jak z podpietą przepływką ( niewiem czy to coś znaczy ale zrobiłem z ciekawości).
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:27, 23 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
mowisz ze sonda ok a ona wybiega poza tolerancje ja bym ci proponowal podmienic przeplywke moze w twojej sprezyna sie rozciagnela albo klapa chodzi z oporem taka moja sugestia co do tej mieszanki i ze to wina lezy pojej stronie to nato bym nie liczyl muglbys sprawdzic jeszcze czujnik polozenia walu ktury sie znajduje przy kole pasowym ale sprawdzic oscyloskopem jego prace moze to on sie :"rozbiega na wykresie"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek
Początkujący pisarz
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: Śro 22:18, 23 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ja nie mówie że sonda Ok tylko ze na kompie wyszło ze dobra a na analizie ze nie i nie wiem co myslec. Przepływki narazie nie mam gdzie sprawdzić, klapka nie chodzi z oporem bo sprawdzałem. Ten czujnik o którym piszesz to sprawdze ale kiedys go odpiołem to auto zgasło i na odpietym nie chciało odpalic. Jutro jeszcze sprawdze analize i dam znac.
Dzieki i pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek
Początkujący pisarz
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: Czw 19:50, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Witam.
Dzisiaj byłem na analizatorze na innej stacji diagnostycznej a wynik taki:
CO 0,00 (czyli bez zmian)
CO2 12,4
O2 4,8
HC 45
Sonda 1,30
Kręcąc tą śrubą od przepływomierza nic się nie zmieniało. Po dodaniu gazu CO rosło i przy spadaniu obrotów spadało do 0,00. Na dodatek do tego pękł mi wąż od palliwa (ten co sie wlewa paliwo). Był już widocznie troche dziurawy a teraz całkiem pękł, i paliwo "w oczach uchodziło ze zbiornika" ale w sobote biore sie za wymiane tego węża. Zmieniłem wczoraj przekaznik ten co ponoć jest od podgrzewania sondy.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:10, 26 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
czesc widze ze prawie w normie tylko to CO i sonda prawie na koncu wykresu masz tam cos niechalo w tym aucie to ciekawe co 0.00 a powiedz mi czy przy 3000obr jakie bylo CO na analizatorze powinno byc okolo 1.50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek
Początkujący pisarz
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: Sob 16:41, 26 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Witam.
Nie powiem ci ile było przy 3000obr. niewidziałem bo dodawałem gazu a jako pdeszłem to spadało ale diagnosta mówił że na wyzszych Ok. W tygodniu bede szukał przepływki, a co znaczy niechalo może coś jeszcze byc oprócz przepływki i sondy?
Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|