Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odpalanie m20
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Sob 23:55, 15 Gru 2007    Temat postu: Odpalanie m20

Witam.
Mam taki problem że moje m20b20 żle odpala na ciepłym jak i na zimnym silniku.
Dodam że jak niechce odpalić i zaraz próbuje ponownie to pali na strzała (odrazu) a przeważnie pali na 3 obroty silnika.
Jeśli ktoś miał podobny problem i go rozwiązał to prosze o podpowiedz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman 316
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:50, 17 Gru 2007    Temat postu:

może pompka nie podaje dobrze paliwa zciąg węzyk i zobacz czy ma dobre ciśnienie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Wto 16:00, 18 Gru 2007    Temat postu:

Pompka raczej jest dobra ciśnienie na pompce mierzyłem i jest przy kręceniu rozrusznikiem 3 bary jak odpali to jest 2,5 a jak zgasze to 2.
Robiłem też analize spalin i powiedzieli że ma za ubogą miesznke, od czego to może być i czy to odpalanie może być spowodowane tą mieszanką ?
Dzięki i pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:37, 18 Gru 2007    Temat postu:

A pomka czasem nie powinna pompować 3.5 bara???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Śro 17:09, 19 Gru 2007    Temat postu:

Sprawdzałem w Info-Tech i ciśnienie pompy paliwa ma być 3 bary a w układzie 2,5 bara. A wiesz coś może o tej ubogiej mieszance co opisałem powyżej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V3ase
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:58, 19 Gru 2007    Temat postu:

A uboga mieszanka w którą strone jst uboga Jezyk
Sprawdz jak z dolotem powietrza i co z wtryskiwaczami , mozliwe tez ze nie ten teges ze świecami.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:46, 19 Gru 2007    Temat postu:

czesc powiem najpierw co do mtej mieszanki sa dwie rzeczy najpierw to sada lambda a pozniej przeplywomierz powietrza te dwie rzeczy jak dobrze nie chodza to sklad mieszanki jest zmieniony moze byc bogata lub uboga musial bys podjechac na warsztat i sprawdzic na przeplywomierzu jest srubka regulacyjna do wstepnej analizy wkrecajac srube mieszanka robi sie uboga a wykrecajac wzbogaca sie aha a powiedz ile ci pali to nam przyblirzy przyczyne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Śro 21:20, 19 Gru 2007    Temat postu:

Jeśli dolot miałeś na myśli gume od przepływomierza to jest 100% szczelna, uszczelki pod kolektorem ssącym, oringi od odmy będe właśnie wymieniał i odrazu sprawdze wtryskiwacze. Uboga mieszanka w tą strone że było za mało paliwa ale palił mi raczej Ok to znaczy 12-13 litrów Pb w mieście a na tarsie 9-10 Pb. Teraz niewiem bo cały czas coś sprawdzałem z układem paliwowym. Przepływomierz mi ponoć ustawili ale ja żadnym warsztaom nie wierze jeśli nie widze co robią bo 99% to partacze. Czy uboga mieszanka może być powodem złego odpalania?
Sonda sprawdzona i jest Ok. Przepustnica wyczyszczona jak nóweczka. Czujnik od temp. wody i termiczno-czasowy wymieniony, świece są NGK i mają najechane z 6 tyś.km. Czujnik przepustnicy też wyczyszcony bo był zalany olejem ( ale to ponoć normalne), sprawdzałem go omomierzem i też jest Ok. Co jeszcze poradzicie sprawdzić oprócz wtrysków bo to mam w planie tylko czasu troszke brak, ale zaraz bedzie Urlopik to się biore.
Dzięki i pozdrawiam.

Jeszce chciałbym się dowiedzieć o cewce ( ale nie z książek tylko jakie u was jest napiecie na kablach zasilających cewke i rezystancja uzwojenia pierwotnego i wtórnego). W książkach różnie podają.

Rysiek, lacz posty ok? Tym razem zrobilem to za ciebie. Mod. A.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szprotawa

PostWysłany: Pią 22:15, 28 Gru 2007    Temat postu:

Witam.
Sprawdziłem dzisiaj w warsztacie wtryski powiedzieli że jak nowe.
Uszczelki pod kolektorem ssącym wymienione, odma uszczelniona ( wszystko na oryginalnych uszczelkach i oringach BMW ).
Sonda sprawdzona i jest dobra.
Co dalej bo pali jak paliła ?
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman 316
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:23, 30 Gru 2007    Temat postu:

pewnie jakiś bajer zawsze tak jest szukaj pod latarnią tam jest naj jasniej czyli jakaś pierdoła czujnik itp ale obstawiam jakiegoś byle szpeca od kompa np . nie zna sie na bmw (do końca)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 1 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin