|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bobo23
Pisarz
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ciechocinek Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:00, 24 Cze 2009 Temat postu: Po czym rozróżnić... |
|
|
Witam wszystkich forumowiczów ....
Małe pytanko .. Po czym rozróżnić albo jak rozpoznać po wygladzie zewnętrznym silniki 2,0 L 2,3 L 2,5 L 2,8 L ?? Wiem tylko tyle ze VANOS to wystająca kopułka z przodu silnika i w niektorych silnikach zauważyłem jeszcze zmiane położenia korka wlewu oleju w jednym jest pod szybą a w drugim od strony chłodnicy.
Pytam dlatego ze zamierzam kupić e39 z silnikiem M52 2,8 L 193 konny i nie chciałbym zrobić sie w konia i kupic np 2,3 L zamiast 2,8 wiec prosze wszystkich o rade w jaki sposób najprosciej rozpoznac te modele silników
z gory dzieki i pozdrowionka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bobo23
Pisarz
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ciechocinek Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:05, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Widze ze nikt sie nie oriętuje ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_red_coupe_325_
Początkujący pisarz
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Prawie Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:25, 06 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
silniki m50 blok żeliwny, vanos - kopułka wystaje, podwójny wystaje ale podwójnie:)
m52 aluminiowy blok silnia
co chcesz wiedziać dokładniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:32, 10 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
w e39 było juz tylko m52(korek oleju z przodu silnika).
Nie było silnika 2.3...523 to 2.5L o mocy 170KM a 528 to 2.8L 193KM
Co do rozroznienia tych silnikow to bedzie ciezko na oko bo sa praktycznie identyczne z wygladu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ttomek
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wa-wa okolice Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:37, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
2.0 - mały kolektor ssący
2.5 - duży kolektor ssący
2.8 - średni kolektor
różnie umiejscowiony korek oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bmwe34
Administrator
Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 12:44, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
najprościej sprawdzić auto po numerze VIN
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bobo23
Pisarz
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ciechocinek Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:42, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Właśnie !
Najlepiej chyba opisał to kolega ttomek , otwieram maske i patrze na kolektor i juz powinienam wiedziec jaki to motor.
2.8 mozna jeszcze rozpoznac po układzie wydechowym poniewaz jest on podwójny w całej swojej długosci problem jest tylko w 2.3 2.5 kolega stammek opisał oznaczenie 2.3 ze to silnik o pojemnosci 2500 i mocy 170 KM ale taki sam wygląd zewnetrzny maja jeszcze silniki :
2.0 o mocy 150KM
2.5(oznaczenie 2.3) o mocy 170KM
2.5 o mocy 192KM
i 2.8 o mocy 193KM
Zastanawia mnie jeszcze korek wlewu oleju ? jaki silnik ma korek pod szyba a jaki ma przy wentylatorze...?? A moze ktos wklei jakies fotki zeby wyjasnic to dokładnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kazikm3
Redaktor naczelny
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnoślaskie/UK Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:15, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
bobo23 napisał: | Właśnie !
Najlepiej chyba opisał to kolega ttomek , otwieram maske i patrze na kolektor i juz powinienam wiedziec jaki to motor.
2.8 mozna jeszcze rozpoznac po układzie wydechowym poniewaz jest on podwójny w całej swojej długosci problem jest tylko w 2.3 2.5 kolega stammek opisał oznaczenie 2.3 ze to silnik o pojemnosci 2500 i mocy 170 KM ale taki sam wygląd zewnetrzny maja jeszcze silniki :
2.0 o mocy 150KM
2.5(oznaczenie 2.3) o mocy 170KM
2.5 o mocy 192KM
i 2.8 o mocy 193KM
Zastanawia mnie jeszcze korek wlewu oleju ? jaki silnik ma korek pod szyba a jaki ma przy wentylatorze...?? A moze ktos wklei jakies fotki zeby wyjasnic to dokładnie. |
w e-34 2.5 24V wydech też był podwójny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi
Pisarz sztabowy
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 17:22, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ttomek napisał: | 2.0 - mały kolektor ssący
2.5 - duży kolektor ssący
2.8 - średni kolektor
różnie umiejscowiony korek oleju |
A przypadkiem te kolektory nie są takie same ? (silnik M52)
No i 2,5L oraz2,0L M50 mają inne kolektory niż M52
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|