 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek0303
Nowy

Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:45, 01 Cze 2008 Temat postu: POTĘŻNY PROBLEM!!!!GRZEJE SIE!!!!!NIKT NIE WIE CO JEST GRANE |
|
|
BMW 316I COMPACT, E36 MODEL, M43 SILNIK: PO ZMIANIE USZCZELKI POD GłOWICA I GłOWICY, WISKA ORAZ TERMOSTATU SAMOCHÓD CIĄGLE SIE GRZAŁ. OTÓŻ TEMPERATURA DOCHODZIŁA DO POŁOWY i NIBY WSZYSTKO OK, ALE PO PEWNYM CZASIE SZŁA W GÓRĘ. WYMIENIŁEM WIĘC POMPĘ WODY ORAZ CHŁODNICĘ (NOWE). TEN SAM PROBLEM. TEMPERATURA IDZIE W GÓRĘ. SAMOCHÓD ODPOWIETRZANY, KILKAKROTNIE, JUŻ BARDZIEJ SIĘ NIE DA. OBIEG JEST, WĘŻE TWARDNIEJĄ, BEZ PRZESADY OCZYWIŚCIE, I ROBIĄ SIĘ GORĄCE. JADĘ NIM, TEMPERATURA DOCHODZI DO POŁOWY ALE ZACZYNA ROSNĄĆ. WŁĄCZAM WTEDY OGRZEWANIE NA MAXA I ZACZYNA SPADAĆ DO POŁOWY (DOŚĆ SZYBKO) JEDNAK PO PEWNYM CZASIE ZNÓW ZACZYNA WZRASTAĆ. BEZ WŁĄCZONEGO OGRZEWANIA ROŚNIE. CO JEST GRANE. CZY MOŻLIWE ŻEBY PO RAZ KOLEJNY PADŁA USZCZELKA POD GŁOWICĄ, KOLEGA KTÓRY MI GO ROBIŁ MÓWI ŻE NIEMOŻLIWE. SPRAWDZAŁ KOMPRESJĘ, ACZKOLWIEK ZAMIERZAM JESZCZE SPRAWDZIĆ. ZAZNACZAM SAMOCHÓD NIE KOPCI, NIE MA WODY W OLEJU ANI OLEJU W CHŁODNICY. NIE MA WYCIEKÓW, MOC JEST, NIE MA OZNAK SPADKU MOCY SILNIKA. NA PEWNO MA WYŻSZE OBROTY (1100/1200), RACZEJ ZA DUŻO JAK NA NEUTRALNYM BIEGU, ALE TO CHYBA NIE MA NIC WPÓLNEGO KWESTIA WYREGULOWANIA. JAKIE JEST PRAWDOPODOBIEŃSTWO ŻE USZCZELKA?
GDY SIĘ OTWORZY KOREK WYWALI DUŻO WODY A POTEM WSIĄKA (ZASYSA). KIEDYŚ SPRAWDZAŁEM BEZ TERMOSTATU I TAK SAMO SIĘ GRZAŁ. ROBI SIĘ DUŻE CIŚNIENIE. CZY JEŚLI KOMPRESJA BĘDZIE W PORZĄDKU, TO MOŻLIWE ŻEBY I TAK USZCZELKA BYŁA PADNIĘTA CZY TO SIĘ WYKLUCZA. ZAZNACZAM ŻE GDY TEMPERATURA ROŚNIE TO BARDZIEJ TAK SKOKOWO, NAGLE TAK SIĘ PODNOSI, GWAŁTOWNIE. SILNIK JEST BARDZO GORĄCY RACZEJ NIE POWINNO TAK BYĆ. CZYJNIKI TEMP> RÓWNIEŻ WYMIENIONE. PRAKTYCZNIE CAŁY UKŁAD CHŁODZENIA WYMIENIONY NA NOWY A I TAK PROBLEM Z TEMPERATURĄ.
JA, JAKO LAIK STAWIAM NA USZCZELKĘ, NIE MA PIENIĘDZY NA ROBOTĘ< WIĘC MAM PYTANIE CZY MOŻNA TEGO SIĘ DOWIEDZIEĆ BEZ ROZBIERANIA GŁOWICY. MAM NA MYŚLI SPRAWDZENIE KOMPRESJI, CZYLI MIEĆ MILIONOWĄ PEWNOŚĆ ŻE TO USZCZELKA. BO JEŚLI NIE TO CO.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator

Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:13, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Mozna sprawdzic czy sa spaliny w ukladzie, jest taki specjalny tester do plynu sie wklada i pokaze.
Glowice sprawdzales?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek0303
Nowy

Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:18, 01 Cze 2008 Temat postu: Czyli |
|
|
jeśli takie urządzenie wykryje spaliny w układzie chłodzenia (chłodnicy) to 100% jest to uszczelka albo gorzej głowica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator

Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:23, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
no jezeli beda spaliny w ukladzie to raczej uszczelka a jak jest kiedy stoisz w korku?
Grzeje sie?
Czy dobrze dziala ci wentylator (wiskoza)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba44
Pisarz sztabowy

Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:54, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
kolego moj znajoby miał podobny problem też mu wywalało wode tylko że korkiem też było duże ciśnienie. w ostateczności wyszło że wydmuchało uszczelke pod głowicą i na dodatek głowica pękła. a czy przed założeniem głowicy sprawdzałeś ja czy nie ma na jej jakiegoś pękniecia? czy poddawałeś ja badaniu ciśnieniowemu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek0303
Nowy

Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:25, 01 Cze 2008 Temat postu: Tego się obawiałem |
|
|
Wiskoza działa poprawnie. Nie poddawałem ją badaniu ciśnieniowemu, nie miałem takiej możliwości, głowicę zamawiałem, znalazłem w dziale części do bmw na stronie bmw power club. Cała praca poszła na marne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy

Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:45, 02 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
czesc widac ze popelniles powazny blad ze nie sprawdziles jej na szczelnosc czy niejest peknieta co do milionowej pewnosci to nie dostaniesz bez rozbierania glowicy a planowales glowice .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek0303
Nowy

Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 6:21, 03 Cze 2008 Temat postu: Splanowana |
|
|
Głowica była planowana, sprawdzana była też szczelność zaworów. Chłodnica w górnej części ciepła, dolna zupełnie zimna. Termostat wyjęty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matti21sk
Redaktor

Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 9:19, 03 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
taka nie pisana regula wspomniana we wczesniejszych wypowiedziach.
masz wyjeta glowice to sprawdz jej szczelnosc.
Po planowaniu glowicy sprawdziels czy czasami "spece" nie zostawili jakis wiorow metalowych w glowicy?? moze jakis kanal cieczy chlodzacej sie zapchal?? To mogloby tlumaczyc brak duzego obiegu w silniku ( dol chlodnicy zimny).
U mnie w poprzednim silniku spec zostawil wior o dlugosci 3cm !!!
pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafi V8
Redaktor naczelny

Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa/Żnin Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:37, 03 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Witam kolegę Marka0303 i pozostałych. Miałem identyczny przypadek ze swoja drugo buma 525 TDS z 1992 roku. Autko trzymało normalna temperaturę, gdy jeździło nim sie normalnie, ale gdy chciałem poszaleć i jak stałem w korkach to temperatura rosła nawet do maksimum. Przyczyna tego wszystkiego nie był żaden poważny problem a po prostu brak obudowy chłodnicy tzw. inaczej tunelu chłodnicy. Po założeniu obudowy problem zniknął.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|