|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:53, 18 Wrz 2007 Temat postu: Problem z 325 24V by metan... |
|
|
"...mam e36 2500 24v bez vanosa z 1991.silnik nie ma mocy jak go odpale to mam odczucie jak by nie chodzil na wszystkie gary,na benz jak go polaskocze gazem to widac niebieski dym i czuc benzyna,na gazie nie ma takiego problemu wiec wykluczylem cewki,oleju prawie nie bierze.nie wiem co z przeplywomierzem jak pracuje silnik i odepne wtyczke to nie gasnie a na forach pisza ze powinien.jak jest rzeczywiscie?mysle tez ze to moga byc wtryski lub filtr paliwa auto ma juz250tys,gaz mam3mies.filtr sie czysci czy wymienia?da sie sprawdzic wtryski jakims domowym sposobem?silniczek krokowy moze miec cos z tym wszystkim wspólnego?odlaczylem mase na noc i nie pomoglo.po zalozeniu instalacji gazowej mialem problem z przekaznikiem od kompa(ten srodkowy obok skrzynki bezpiecznikow)brzeczal tak jakby podawal caly czas paliwo ale po poruszaniu wiazka od kapa jest ok. komp pada?mechanicy nie wiedza chca silnik wymieniac,komp pokazal tylko lambde ze powoli siada i czujnik polozenia przepustnicy,wymienilem czujnik,nie raz przez chwile chodzi super a za2,3h znow do d....Acha ma takie przydlawienie na wolnych obr jak dodaje gazu i dopiero tak od2tys obr czuc ze sie wkreca,na wysokich obrotach idzi lepiej.nie chce go sprzedac ale juz nie mam sily na niego!...napisz(cie) chociaz co z ta przeplywka wtryskami i filtrem paliwa..."
...Panowie...jak diagnoza...? Pomóżcie koledze, rozwiązanie problemu na forum może przydać się innym...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:55, 18 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
...ten dym, oleju nie bierze...pierwsze co mi przyszło do głowy to odma, czyli separator olejowy...jak odpinasz przepławkę to nic się nie dzieje, silnik nie reaguje...? dziwne, spróbuj odpiąć na 15 minut klemę masy z aku...jeżeli to nie pomoże spróbuj zrobić reset DME...poszukaj na forum Prawidłowy reset DME...
Jak masz możliwość to pożycz np. od kolegi przepływkę zamontuj u siebie i sprawdź co się będzie działo...następna sprawa ekonomizer powinien wychylać się na maxa gdy "startujesz"...jeżeli nie, to może być wina dolotu...pamiętaj, że komp przy dłuższej jeździe uczy się złych parametrów i bierze je za właściwe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:41, 18 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
jak odpinam przepławke to na chwile jest takie przydławeienie i silnik pracuje dalej tak samo a jak podpinam to obroty nagle wzrastaja i po chwili trzyma900 obr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:56, 18 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Zrób reset 15 minutowy, sprawdź dolot tzn, jego szczelność i odmę, bo to dymienie mnie niepokoi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:11, 18 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
ok jutro od rana zaczne sprawdzac wszystko i napisze co i jak,mam nadzieje ze bunia wyzdrowieje.dzieki za rade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:41, 19 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
jestem juz po jezdzie.zrobilem reset DME obroty sie ustabilizowaly,nie kopci,ale nadal slychac na wolnych obrotach jak co pewien czas jest przerwa w zaplonie,i nie ma mocy.laczka moge spalic przy5000 jest dretwy do3000.nie ma róznicy czy mam podpiety czy nie przeplywo...(bez obroty ma1000,z700)ide sprawdzic dolot jak cos to piszcie.moze silnik ma juz dosc? Blue_Light_Colorz_PDT_13to chyba jednak zasilanie benzyna ,a mysle tak dlatego ze na wolnych obrotach na benz przerywa tak ze słychac kazdy gar a na gazie mruczy ta ze nie mozna wylowic na którym jest przerwa.moga byc wtryski?leja na wolnych obr?moze byc pompa paliwa?filtr paliwa?jak to sprawdzic samemu bo jak na chwile obecna to mechanicy wydoili250zl i ich rada to wymienic silnik bo 250tys to duzy przebieg i potrzebny jest remont generalny(a przeciez silniczek dopiero sie dotarl) Blue_Light_Colorz_PDT_03lambda miala by wplyw na to?przeciez gaz tez jest pod nia podlaczony a chodzi lepiej niz benzyna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:09, 19 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Metan napisał: | ...mechanicy wydoili250zl i ich rada to wymienic silnik bo 250tys to duzy przebieg... |
Jak dla nich po 250 tyś trzeba wymieniać silnik, to ja wysiada...ale musisz jeszcze podjechać do jakiegoś...trzeba by było zmierzyć ciśnienie na cylindrach, to da Ci odpowiedź, czy silnik ma dość...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:34, 19 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
dzieki misiek tak zrobie tylko z tego co wiem to cisnienie mierzy sie na zimnym silniku prawda?jaka moze byc max róznica pomiedzy tłokami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:52, 19 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Na zimnym?...eee, nie; no tak na chłopski rozum, co Ci to da - na zimnym będę wyniki odbiegające znacznie od marszowych, mierzy się na ciepłym...różniąca dopuszczalna to coś koło 10-15 %...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:22, 19 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
he he to ktos na forum zle napisal bo bylo ze mierzy sie na zimnym najlepiej po nocy a nastepnie wlewa sie olej i wtedy wiemy czy pierscienie czy uszczelniacze na zaworach ale ok sprawdze na goracym.dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|