|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adi_BMWe36
Pisarz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:45, 16 Gru 2010 Temat postu: Problem z odpaleniem 1,8 is-a |
|
|
Witam. Koledzy mój kolega ma is-a i ma nastepujący problem. Jak jest ciepło pali normlanie na dotyk. A teraz zimno przymrozki nie moze odpalic go . Akumulator kupił nowy jakiś tydzien temu i dzisiaj rano chciał do pracy jechać przekreca kluczyk a tam zmoderowane. Objawy to słaby akumulator, ale podpieliśmy go na kable i bez zmian. Jeśli wiecie czy coś może z rozrusznikiem czy jakaś inna przyczyna to prosze o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adi_BMWe36 dnia Czw 17:47, 16 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tfidos
Nowy
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 19:49, 16 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
prędzej układ zapłonowy niż problem z rozrusznikiem (jeśli kręci w ogóle)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adi_BMWe36
Pisarz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:08, 16 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
no tak rozrusznik obróci moze ze dwa razy wałem ale dosłownie tak jak by słaby aku był ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek_e30
Pisarz sztabowy
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: BeDeGie Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:55, 16 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze to bym sprawdził czy nie pobiera prądu gdzieś sobie... Bo rozumiem że jak jest zimny to po postoju około 6-8 godzin... (kiedyś mój ojciec miał takie objawy i sprawdził to zwykłym miernikiem: po przejechaniu i odstawieniu samochodu na nocny postój zmierzył napięcie akumulatora i rano przed wyjazdem... okazało się że był pobór prądu w tym przypadku radio i lampka w bagażniku)
Po drugie: są to raczej objawy rozrusznika... warto by go sprawdzić może się kleszczy na tulejkach
Po trzecie: warto zobaczyć też układ zapłonowy w co wątpie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adi_BMWe36
Pisarz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:55, 18 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Wczoraj wieczorem zabrałem się za robotę, ale jak zobaczyłem jakie jest dojście aby wyjąć rozrusznik postanowiłem najpierw przez całą noc ładować akumulator. Dzisiaj wkładam aku wkładam kluczyk i co ? i auto odpaliło na dotyk. Więc rozrusznik jest sprawny, a co za tym idzie to teraz problem tkwi w ładowaniu. Jak myślicie alternator czy coś innego ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
E30 owner
Pisarz sztabowy
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie/Ontario Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:20, 18 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ja miałem kiedyś podobnie, z tym że u mnie akumulator sie rozładowywał przez noc i rano musiałem go ładowac, przez noc znowu sie rozładował i tak w kółko... Ostatecznie okazało sie, że wystarczyło przeczyścic styki na przewodzie masowy silnik-karoseria i wszystko wróciło do normy.
Dziwna sprawa ale koelga co miał w tym czasie Golfa II miał ten sam problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tfidos
Nowy
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 20:29, 18 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
najprościej, sprawdz jakie masz napięcie na akumulatorze na włączonym silniku - powinno być ~14,4V
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
E30 owner
Pisarz sztabowy
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie/Ontario Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:38, 18 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | najprościej, sprawdz jakie masz napięcie na akumulatorze na włączonym silniku |
Jeśli masz jedno połaczenie masowe bezpośrednio z akumulatora to tak, ale jesli sa dwa akumulator-karoseria i silnik-karoseria to musisz tez sprawdzić to drugie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|