|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hamann25
Pisarz
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 21:14, 28 Lis 2010 Temat postu: problem z rozruchem e36 |
|
|
Witam. Jak w temacie mam dość dziwny problem z rozruchem M43b18, dziwny dlatego bo jak jest silnik zimny lub nagrzany to pali bez problemu, ale gdy ma ok 30 st to jest problem. Kręci kręci, ale nie może zaskoczyć, a jak już w końcu zapali to ma problem z równomierną pracą, do momentu aż nie uzyska powiedzmy 50-70st wtedy jest wszystko ok i z paleniem i wolnymi obrotami. macie jakieś pomysły?
Z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:17, 29 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
problem moze siedziec w przepustnicy sprawdz ja dobrze no i moze podpievie kompa cos powie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bobo23
Pisarz
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ciechocinek Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:09, 10 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Moze poprostu tylko czujnik temperatury...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hamann25
Pisarz
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 13:42, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Witam:)
Byłem u elektryka z moją kochaną i okazało się że sonda lambda nie pracuje prawidłowo, wszystko poza tym jest ok. majster pokazywał mi na kompie ze ona ma osiągać 1 chyba V a moja z bida wyciąga 0.8
Mam dwa pytania: czy ta sonda może mieć również wpływ na rozruch zimnego silnika (trzeba "pochełtac"), obroty na jałowym od jakiegos czasu oscylują 1100-1200 i na zimnym silniku zdarzają się przerwy w "dostawie mocy" nie szarpie ale czuć ze ciągnie nierównomiernie, przeważnie na gazie.
I drugie pytanie: elektryk poradził mi zakup sondy uniwersalnej a w sklepie proponują mi boscha za ok 220 zł tylko pytają ile mam kabelków bo wszystkie sondy maja 4 a majster powiedział że ile by ich tam nie było to u ciebie podpina się najprawdopodobniej tylko dwa, jak jest z tymi kabelkami i czy ta cena i marka sa w porządeczku dzięki
silnik to M43B18
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
E30 owner
Pisarz sztabowy
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie/Ontario Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:35, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Wiesz co z tymi uniwersalnymi sondami jest różnie. Przeważnie nie daja zamierzonego efektu. Jak kupowałem sonde Bosch do M40 i płaciłem 360 za dedykowana do tego silnika, wiec jeśli tobie chcą sprzedać też dedykowana za 220 to masz okazję. Ja bym odradzał uniwersalna. A z tymi kabelkami to nie ma takiego czegoś, że cos jest niepotrzebne heheh To sa przecież precyzyjne systemy pomiarowe. Moja dobra rada - jedź jeszcze do jakiegos innego mechnika/elektryka i zobcz co on powie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bobo23
Pisarz
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ciechocinek Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:25, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
W sondzie do Twojego silnika musza byc 4kable (2-białe , czarny i szary ) a temu mechanikowi powiedz niech sonde z dwoma kabelkami podłaczy sobie w d.... Ty masz sonde podgrzewana i musi byc taka A na jakiej podstawie ten magik mechanik stwierdził ze sonda jest walnieta?? Oile sie nie myle to silniki M43 maja dwie sondy! regulacyjną przed katem i monitor za katem.
Sprawdz u siebie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hamann25
Pisarz
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 13:03, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
nie wiem ile mam sond, a uszkodzenie mojej elektryk zdiagnozowal na kompie, w sumie darze go zaufaniem bo jak padl mi sterownik klimatronika to bylem z nim w 4 zakladach i powiedzieli ze nie ma takiej sily zeby to naprawic, bo panie to sa systemy to elekronika zaawansawona, a on zapytal co sie dzieje i za 4 godziny samochod byl do odebrania. sprawny!!!
dzieki za pomoc rozeznam sie jeszcze w temacie, ale w sklepie facet wyczytal z katalogu ze jest jedna sonda:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GuLuN
Pisarz
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:15, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Na realoem jest też tylko 1 sonda, ja bym kupował dedykowaną jak już.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bobo23
Pisarz
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ciechocinek Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:39, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Tak GuLuN masz racje , dwie sondy w M43 sa dopiero w E46
Ja tez władowałbym sonde dedykowana do tego silnika Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|