 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemek1965
Nowy

Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:49, 12 Cze 2010 Temat postu: PROBLEM Z UKLADEM PALIWOWYM W E-39 TDS |
|
|
WITAM WSZYSTKICH ! MAM PROBLEM Z E-39 525 TDS TANKUJE PELNY ZBIORNIK TJ.OK 60 LITROW .SPALAM 30 L I NA TYM KONIEC TJ.AUTO STAJE .PLYWAKI W ZBIORNIKU SA OK .I WSKAZNIK POKAZUJE POPRAWNIE .WYGLADA NA TO .ZE POMPA NIE CIAGNIE Z LEWEJ KOMORY ,CO MOZE BYC PRZYCZYNA ? BEDE WDZIECZNY ZA POMOC DZIEKI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ctrls
Pisarz sztabowy

Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:07, 12 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
jak sam powiedziałeś, może pompa się spierdzieliła??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemek1965
Nowy

Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:30, 12 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
NIE STAWIAM NA POMPE BO JESLI BY SIE SCHRZANILA TO NIE PODAWALABY WCALE PALIWA .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek_e30
Pisarz sztabowy

Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: BeDeGie Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:26, 12 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
rozkręć pompę przeczyść sitka i powinno być ok. Prawdopodobnie masz syf w zbiorniku a sitka zaciągają przez co przepływ paliwa jest nie możliwy. Jeśli zabieg ten nie pomoże to warto by było zmienić filtry. Jeśli to nie da rady to nie obejdzie się bez wymiany pompy paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemek1965
Nowy

Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:06, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
DZIEKI BARTEK ,ROZBIORE JESZCZE RAZ I ZOBACZE JAK WYGLADAJA FILTRY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi
Pisarz sztabowy

Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 10:01, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ewidentny objaw padniętej pompy paliwa, w TDS-ie przy pełnym zbiorniku paliwa pompka jest prawie nieużywana dlatego jeździ ale im mniej paliwa w zbiorniku tym większa aktywność pompy i siłą rzeczy przy małej wydajności pompy (nawet jeśli ją słychać) silnik gaśnie lub ma problemy z odpaleniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|