|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzech81
Nowy
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:14, 07 Gru 2007 Temat postu: problemy z obrotami na zimnym silniku |
|
|
cześć posiadam bmw e36 m3 3l na zimnym silniku nie trzyma mi obrotów gaśnie silnik jak tylko złapie tylko trochę temperatury to wszystko jest ok co to może być i ile orientacyjnie może to kosztować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAXX
Redaktor naczelny
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:00, 07 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
najprawdopodobniej silniczek krokowy, z tego co na szybko sprawdziłem to jakieś 650zł ale dokładniej to musiałbym mieć numer nadwozia a w zasadzie 7 ostatnich znaków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:01, 07 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
sprawdz czujnik temperatury plynu chlodzacego.powinny byc2 jeden podaje jaka jest temp na wskazowke na zegarach a drugi do kompa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzech81
Nowy
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:54, 07 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
eh05246
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAXX
Redaktor naczelny
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:06, 07 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
nawet tańszy jakieś 540zł ori BOSCH tylko kwestia zdiagnozowania czy to napewno to widze że masz M3 S50 z zza "wielkiej wody" wesja USA, kwiecień 95r
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzech81
Nowy
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:17, 07 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
słyszałem ze różnią sie mocą wersja europejska jest mocniejsza ale i ten mi wystarcza tylko nie wiem jak z częściami do tego silnika czy trzeba będzie sprowadzać czy są dostępne na miejscu i czy jakieś pasują od innych silników
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAXX
Redaktor naczelny
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:45, 08 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
grzech81 napisał: | słyszałem ze różnią sie mocą wersja europejska jest mocniejsza ale i ten mi wystarcza tylko nie wiem jak z częściami do tego silnika czy trzeba będzie sprowadzać czy są dostępne na miejscu i czy jakieś pasują od innych silników |
z tego co pamiętam to amerykańskie S50 bazują na europejskich M50 tak że nie powinno być problemu z częściami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzech81
Nowy
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:57, 08 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
dzięki za pomoc pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:46, 08 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
MAXX napisał: | z tego co pamiętam to amerykańskie S50 bazują na europejskich M50 tak że nie powinno być problemu z częściami. |
Dokładnie,USA M3 to jest rozwiercone M50 i nawet ma zwykly kolektor dolotowy a nie 6 przepustnic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|