|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek0303
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:36, 06 Kwi 2008 Temat postu: PROSZE PILNIE O POMOC |
|
|
Proszę pilnie o pomoc !!! Mianowicie mam problem z kupnem kolanka, które wchodzi z tyłu do bloku silnika (głowicy), do którego z kolei przychodzą dwa węże z nagrzewnicy. Otóż kupiłem takie kolanko, ale ono nie pasuje. Ono jest przykręcane 2 śrubami. Rozstaw śrub jest ok, ale kolanka nie mogę pochylić w dół, bo blokuje go bodaj że skrzynia biegów. Wobec czego jedna śruba nie pokrywa się z otworem. Nie jestem pewien, ale w starym kolanku śruby wydaje mi się, że znajdowały się po przekątnej. W tym co kupiłem tak nie jest. To jest bmw 316i, z 94 roku. Przeszukałem internet, ale nie znalazłem takiej części. Nie wiem jak fachowo to nazwać, alby czy jest jakaś strona ze schematem silnika, na którym jest wyszczególnione to kolanko. Widocznie kolanka są jednak różne. I bardzo ważne. Kierownica jest po prawej stronie. a wymieniałem ostatnio głowicę, którą sprowadzałem z Polski. I czy to ma znaczenie w tym momencie. Inaczej w moim samochodzie węże od nagrzewnicy przychodzą z prawej strony patrząc z przodu na samochód.
Już tracę nadzieję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba44
Pisarz sztabowy
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:45, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
kolego daj zdjecie tego przedmiotu bo niebardzo wiem co to jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek0303
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:54, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Nie mam zdjęcia. To taka plastykowa rurka w kształcie fajki z tyłu głowicy Ciężki dostęp żeby ją odkręcić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba44
Pisarz sztabowy
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:08, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
kolego daj maila to ci wyle fotki calego silnika a ty zaznacz w ktory to jest miejscu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:09, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Kolego odszukaj te czesc na [link widoczny dla zalogowanych] i napisz, ktora to jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek0303
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:05, 07 Kwi 2008 Temat postu: Dzięki |
|
|
Pod engine - engine cooling. Pod schematem pompa wodna nr części to 9. Teraz zauważyłem, że tam pisze, że to od wrześnie 95. Mój samochód jest z marca. I tu jest pewnie problem. Dlatego wydaje mi się, że w starej rurce śruby były po przakątnej i dlatego mogłem ją przykręcić. W tej co kupilem nie są i nie mogę jej przekręcić bardziej w dół bo mi blokuje chyba skrzynia brzegów. Na rysunku widać, że śruby nie leżą w jednej linii. Nie wiem co zrobić. Nie wiem czy to sią da jeszcze to kupić. Stare podobno nie warto, bo mogą ulec dość szybkiemu zniszczeniu. W moim przypadku rurka się mocno nadtopiła.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marek0303 dnia Pon 10:45, 07 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba44
Pisarz sztabowy
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:07, 07 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
kolego podaj mi swoj adres mailowy to ci wysle zdjecie calego silnika i zaznacz w ktorym to jest miejscu. może bede posiadał taką cześć bo mam kilka gratów do tego silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek0303
Nowy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:22, 07 Kwi 2008 Temat postu: Porażka bmw |
|
|
Byłem dziś w bmw i nic. Oryginalna część, która jest przewidziana do silnika m43, 1.6. nie pasuje. Nie wiem co jest grane. Poniżej masz link, otwórz tą stronę, na schemacie nr 9. To ta część. Ja się poddaje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[/url]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba44
Pisarz sztabowy
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:07, 07 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
kolego ja juz chyba wiem co to jest a moze ty masz silnik M40 bo do któregoś roku montowali jeszcze M40 a poźniej montowali już M43. poszukam w moich szpargałach tej części powinienem ja mieć ale nie jestem pewien na 100% dziś ci dam znać
niestety kolego nie mam tej części musisz sie dowiedzieć jaki masz rodzaj silnika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seba44 dnia Pon 21:35, 07 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|