|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slawek002
Nowy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:29, 18 Paź 2009 Temat postu: Przekładka szpery E 36 do E 30 |
|
|
Witam.czy ktoś się orientuje czy możliwa jest przekładka mechanizmu szpery z e 36 do mostu e30.Mam szperke e 36,a nie mogę znaleść odpowiednio ekonomicznej do e 30 swap m50 b25.Myślę ze odpowiedni byłby od disla 2,4 e30 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:04, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
raczej z e36 nie bedzie pasowala ale z e34 napewno obudowy mostu sa prawie takie same a e36 ma inna obudowe i inny srodek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slawek002
Nowy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:15, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki .więc rozejrzę się w temacie E34,może zamienię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ttomek
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wa-wa okolice Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:33, 19 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
do e30 pasuje dyfer z e36 ale na małej głowie (316, 318, 320)
z e 36 duża głowa nie będzie pasować.
więc musisz kombinować.
przełożenie do 2.5 to najlepiej 3.15 lub 3.23 chyba z chcesz szaleć to krótszy 3.43 do 4.12 bo to już baardzo krótki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_red_coupe_325_
Początkujący pisarz
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Prawie Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:37, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
a nie myslałeś o dieslowej?? albo krótszej na przełożeniu <hmmm>?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yabco
Pisarz sztabowy
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kuj-pom Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:05, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jeszcze dyfer duża głowa od e28 podchodzi do e30 i e34 tylko dekle trzeba zmieniać. Ja akurat mam w e34 S3,46 z e28 m30b25
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ttomek
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wa-wa okolice Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:07, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
no 3.46 nadaje sie i do szaleństw i do jazdy cywilnej.
z diesla..... tylko w jakim celu, no chyba że jeździsz na prawdę dużo i wsadzisz sobie dyfer.... nie wiem.... 2.10 czy jeszcze mniejszej wartości to będziesz miał mega ekonomicznąjazdę, ale przyspieszenie - 25sekund do setki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slawek002
Nowy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:47, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Witam .
Dzięki wszystkim za cenne rady.Jestem właśnie po wymianie mostu,kupiłem w miarę tanio.
Lecz co się okazało ze ma chyba jakieś 3.90 albo i więcej,a miał mieć 3.25.
Wkopałem się bo uwierzyłem na słowo a dyfer nie miał tabliczki no i na dodatek wyje chyba łożysko na wałku atakującym.
No i tu mam pytanie. Wie ktoś może czy takie łożysko jest takie samo jak w dyfsze bez szpery w małej głowie,i czy domowym sposobem da się je wymienić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:24, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
kolego ja wymieniałem to cholerne łozysko w 3szt e36 i powiem tak,2 lataja i jest ok a w jednej wyje mimo 3 krotnej regulacji,ja robie tak:znacze sobie punkt na nakretce i wałku i staram sie nowe dokrecac tak aby punkty sie zgrywały,ewentualnie2mm w jedna lub druga i przewaznie jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slawek002
Nowy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:11, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
OK.
Ala czy takie łożysko jest takie samo jak w dyfsze bez szpery w małej głowie.
A i czy to łożysko wymieniłeś na nowe ( jaki jest koszt takiej części ) ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|