|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
shmitar
Początkujący pisarz
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:23, 29 Sty 2008 Temat postu: Rdza na słupku przy przedniej szybie! |
|
|
Witam! Dziś byłem na łowach BMW i znalazłem bardzo ciekawy okaz jest to e34 3.0 v8 w kombi ma przebieg 250000 i jest z 1993r. Ma jedną wadę a mianowicie ognisko rdzy na słupku po stronie pasażera, przy samej szybie przedniej. Widziałem to w niejednej beemce no i pytanie czy to normalne czy objaw jakiegoś uderzenia??NO i czy to prawda, że silniki w układzie V maja "niedosmarowane" głowice, tzn że olej do nich nie dociera??
Prosiłbym o jaką kolwiek pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał
Pisarz
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:23, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
to że w 93-cim roczniku występuje ognisko rdzy to chyba nie powinno nikigo dziwić widziałem 96 z korozją na dachu takrze chyba idzie to zrozumieć nawet jeśli nie była uderzona . a co do v-ek to pierwsze słysze o tym co piszesz . sam miałem m70,v12 i m60 v8 i o niczym takim nie wiem a co do przebiegu jeśli jest prawdziwy to na v-ke to nic [przynajmniej nie jest to przebieg przerażający] ciekawe tylko jaka jest na nią cena
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
///M Kamil
Pisarz sztabowy
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:35, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Też pierwsze słysze o niedosmarowaniu głowicy silników w układzie V. Takie silniki można bardzo dobrze wyważyć, przykład: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:58, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Co do tej rdzy to faktycznie, w tym roczniku nie ma sie co dziwic, nie koniecznie musi to byc po jakichs blacharskich modyfikacjach. Co do silnikow V8 to nie slyszalem nic zlego na ich temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
shmitar
Początkujący pisarz
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:31, 31 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Pojechałem obejrzeć w dzień, niestety jak się okazało dostała strzała w przód, na dodatek cieknie pompa wspomagania, poduszka pod silnikiem do wymiany, całe tylnie zawieszenie plus do tego amorki na nivie. Wiec sobie ja odpuściłem. Za to kupiłem e30 z 2,5l. Pozdrawiam i dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|