 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
E30 owner
Pisarz sztabowy

Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie/Ontario Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:11, 22 Maj 2010 Temat postu: Regeneracja zacisku hamulcowego |
|
|
Witam wszystkich ponownie. Mam parę zacisków hamulcowych, które leża od jakiegoś czasu u mnie w garażu i chce je zregenerować i zamontować w moim samochodzie. Problem polega na tym, że tłoczki pozostały w zaciskach i chciałbym sie dowiedzieć czy wyjmując je na siłe np. obcęgami moge coś uszkodzic? Nie chodzi mi tu o tłoczki czy elemety gumowe, bo te i tak będą wymieniane na nowe, ale czy coś poza tym można jeszcze uszkodzic? W ogóle czy jest to dobry sposób wyjmowania tłoczków, bo wiem, że takie cos powinno sie robic jak zaciski są jeszcze podłączone do układu hamulcowego, ale w moim przypadku nie ma takiej możliwości.
Druga sprawa jest taka, iż słyszałem, że po wyjęciu tłoczków w przypadku stwierdzenia lekkiej rdzy na powierzchni cylinderka można ją drobnym papierem sciernym delikatnie zeszlifować. Czy to prawda? Jesli tak to papier ścierny o jakiej granulacji zastosować?
Jeśli macie jeszcze inne, cenne uwagi, to prosze pisać
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek_e30
Pisarz sztabowy

Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: BeDeGie Płeć:
|
Wysłany: Śro 0:01, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
możesz wyjmować najlepiej jakimiś narzędziami typu "żaby" tyle że przed tą operacją polej na tłoczek płynu hamulcowego i zostaw na dobę. "Hydrol" powinien znacznie pomóc... Papier ścierny użyj taki jaki będziesz chciał tyle żeby za razem usunął rdzę oraz zabardzo nie uszkodził powierzchni tłoczka. Pozdrawiam i powodzenia przy ciężkiej pracy bowiem w golfie kiedyś rozruszanie tłoczka zajęło mi 6h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
E30 owner
Pisarz sztabowy

Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie/Ontario Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:16, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Siema. No właśnie ciezko tym sposobem wyciagnąć te tloczki bez nawet minimalnego zarysowania ich powierzchni. Cóż, i tak miałem w planach kupic nowe tłoczki i uszczelki
A co do rdzy, to na tłoczkach nie bylo żadnych wżerów. Wewnątrz cylindra też czysto, tylko na samym jego końcu, za rowkiem na pierścien uszczelniający, była lekka rdza którą usunąłem bo blokowała wsuwanie i wysuwanie tłoczka.
Teraz tylko wyszyścic i dokładnie i pomalowac.
Wielkie dzieki za porady Bartek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|