Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozrząd a falowanie obrotów.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:35, 04 Lut 2008    Temat postu:

Sorki Artek, Obiecuje poprawe. Nie wiem czy bylo grzebane:( A jakie sa koszty ustawienia (naprawy) rozrzadu???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:37, 04 Lut 2008    Temat postu:

No w V8 to pewnie troche kosztuje ale poczekaj co Ci w ASO powiedza, nie sadze zeby to byla kwestia rozrzadu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:39, 04 Lut 2008    Temat postu:

To co moze byc nie tak, bo juz powoli trace nadzieje i sily ze da sie zreanimowac bume:(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:46, 04 Lut 2008    Temat postu:

Do falowania obrotow to naprawde moze byc duzo przyczyn, jest juz na forum taki temat gdzie wymienilismy ich naprawde duzo, jak nie znajdziesz to daj znac? Co w ASO? Szukaja te przyczyny? Jak juz zaczeli to nie ma zmiluj sie, musza znalezc, maja do tego sprzet i informacje z programu ASO, nie rob czasem glupoty i jak niektorzy w nerwach zabieraja samochod w polowie diagnostyki, czasami to moze naprawde dlugo potrwac. Kilka godzin, czasem dwa dni, nie powinno byc jednak dluzej. Piszesz ze ona juz tam stoi trzy tygodnie ale chyba nie caly zas w garazu z tym samym problemem?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Artek535 dnia Pon 21:47, 04 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:54, 04 Lut 2008    Temat postu:

Tak konkretnie to caly czas jest problem z tymi obrotami. Najpierw dniagnoza padla na pompe paliwa, bo miala niskie cisnienie. Zalozyli nowa pompe, to znowu byli za wysoki i rozsadzilo przewody paliwowe. No to sprawdzili regolator cisnienia, okazalo sie ze jest walniety, to zalorzyli nowy. Dzisaj do mnei dzwonia, ze jeszcze nie chodzi i podejrzewaja, ze cos moze byc z rozrzadem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:57, 04 Lut 2008    Temat postu:

No to jak juz zaczeli to niech sprawdzaja ten rozrzad, tylko teraz powinni chyba spowrotem Ci stara pompe paliwa wlozyc (ograniczyc koszty) czy ona tez byla walnieta?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:00, 04 Lut 2008    Temat postu:

Według nich też była walnięta.


5.02.2008 14:55
Hejka. Przed chwila rozmawiałem z serwisem. Rozrząd sprawdzony, przepływka i przepustnica tez, a auto nadal nie chodzi. Teraz w planach maja zamiar pomierzyć ciśnienie na tłokach. Oprócz tego koleś powiedział mi, ze wina może być tez samego sterownika. Jutro będę wiedział co dalej.


6.02.2008 16:30
Witam ponownie. Diagnoza serwisu była taka, nieszczelny kolektor. Wymienili wszystkie uszczelki kolektora i samochód podobno chodzi normalnie. Do jutra maja jeszcze wymienić poduszkę silnika i auto do odbioru. PS. Ten nieszczelny kolektor mógł być przyczyną falowania obrotów???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rafi V8 dnia Śro 16:36, 06 Lut 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siedemtrzy5
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WMA

PostWysłany: Czw 18:02, 07 Lut 2008    Temat postu:

Tak to było to. Miałem tobie napisać ale po ostatnich besztach z twojej strony stwierdziłem że nie warto a sprawdzić można było to w tańszy sposób wystarczyło kupić samostart ściągnąć osłonę z góry i spryskać wloty kolektora przy głowicach. Pozdrawiam!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:28, 07 Lut 2008    Temat postu:

No kurde ale mozgi jadnak tam sa, ze nie sprawdzili najpierw dolotu tylko za rozrzad sie brali hehehe, no ale najwazniejsze ze Betka odzyskala forme, nie?

Napisz ile Cie skasowali.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Artek535 dnia Czw 20:28, 07 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:24, 08 Lut 2008    Temat postu:

Pewnie, ze odzyskala. Jedyne co mi pozostalo do zrobienia to to podswietlanie niektorych wskaznikow, oprocz podswietlania programu skrzynie bo to naprawili, ale reszte mi zrobi kumpel ze Szczepanowa niedaleko Barcina ( i tak pewnie nie wiecie gdzie to jest:)) Suma jest spora bo wymienili wszystko co bylo walniete. Fakturka ma az trzy strony i suma na jej koncu jest rowniusienka i wynosi 10 tys zl. Czego sie nie robi dla prawdziwej milosci:)

Ps. Najlepsze jest to, ze dostalem gwarancje na caly samochod na dwa lata:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rafi V8 dnia Pią 22:26, 08 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin