|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adi_BMWe36
Pisarz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:15, 12 Lis 2011 Temat postu: Silnik dziwnie pracuje |
|
|
Witam. Mama nastepujący problem i nie wiem co jest tego przyczyna. Mianowicie. BMW e36 1,8 is LPG, gdy odpalam auto na zimnym silniku obroty wystepują na jakies 500 obr/min, jade jade daje na luz to auto zgasnie bo obroty są takie niskie ze zgasnie.... nagrzeje sie silnik to juz nie zgaśnie ale na nagrzanym obroty raz trzyma ładnie na ok 800 obr, a raz na np. 1100 obr. Prosze was o pomoc bo nie wiem czy to krokowiec czy moze sonda lambda czy co innego jeszcze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baster530
Moderator
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 20:36, 12 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Witaj...po pierwsze musisz się bardziej określić...masz LPG, podciśnienie czy sekwencja, jeśli faluje to na benzynie czy gazie? Jak długo auto jest z gazem? Kiedy robiłeś przegląd instalacji, tzn filtry, regulacja itd. Co z przewodami? Czy masz 100% szczelny układ chłodzenia? Jest późna jesień, prawie zima...auta na gazie gdy są nieodpowiednio przygotowane do zaistniałych warunków będą kaprysić choć to nie reguła. Pamiętaj, że gdy auto dostaje gazownię na plecy i jest przez jakiś czas eksploatowane w ten sposób to na benzynie będzie delikatnie falować. Jeśli masz podciśnieniową instalkę to proponuję sprawdzić czy przepływomierz strzała nie dostał od gazu i czy klapa nie jest wygięta...w takim przypadku najlepiej wymiana...ale przepływomierz ma to do siebie, że gdy jest uszkodzony to silnik więcej spala. Zacznij od oględzin instalacji, przepływomierza, można sprawdzić regulator wolnych obrotów. Kiedyś w E34 530 V8 miałem podobne objawy, okazało się, że winił czujnik położenia wału ( wtedy koszt 120zł ) ale nie miałem gazu a auto było w automacie i przez powyzsze skrzynia przechodziła w tryb awaryjny albo w ogóle rozłączała i auto stawało...koniec końców silnik nie zapalił. Winił czujnik. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Proponuję również podłączyć się pod komputer i zajrzeć w błędy, przy okazji pokasować co trzeba...ale nie u jakiegoś papudraka tylko u zaufanego fachowca lub w ASO...w końcu to mózg. Świece jeszcze sprawdź, filtry...daj znać jak coś z tego wyjdzie. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adi_BMWe36
Pisarz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:50, 12 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
No u mnie jest sekwencja ok 2,5 roku. Jesli odpale na zimnym to wiadomo ze na benzynie... przełaczy na gaz po nagrzaniu do 35 stopni i też jeszcze ma niskie obroty i zdarza się ze zgaśnie dopiero jak nabierze temp powyżej niebieskiego pola to albo trzyma normlanie obroty albo podwyższone ma .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baster530
Moderator
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Nie 11:42, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Proponuję sprawdzić dokładnie instalkę w warsztacie zajmującym się LPG po uprzednim sprawdzeniu wolnych obrotów, sondy i czy przypadkiem na przewodach nie ma przebicia...potem komputer i wizyta w dobrym warsztacie LPG w celu przeglądu instalacji i regulacji, którą powinno się od czasu do czasu wykonywać...nie jestem mechanikiem ale sam miałem podobny przypadek dawno temu jeszcze w Oplu ( musiałem trzymać prawą nogę na hamulcu i gazie gdy dojeżdżałem do skrzyżowania i obroty spadały na jałowym bo zwyczajnie silnik się wyłączał, i na gazie i na benzynie - to było kłopotliwe tym bardziej, że na początku dwóch "fachowców" nie potrafiło pomóc ) na sekwencji i pomogło...winił w tym momencie regulator wolnych obrotów i przewody. Szkoda, że Artek535 się nie pojawia bo facet miał odpowiedź na wszystko. Powodzonka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adi_BMWe36
Pisarz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:28, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ok to teraz juz wiem jaki przynajmniej plan działania przyjąć i od czego zacząć.... jak tylko będę jakieś zabiegi przeprowadzał to będe na bieżąco informował o postępach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adi_BMWe36
Pisarz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:51, 16 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Więc dzisiaj odwiedziłem stacje obsługi LPG wymienili mi filtr fazy lotnej oraz filtr w parowniku, po podłączeniu do kompa wszystko ok, ale problem dalej istnieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adi_BMWe36
Pisarz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:57, 19 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Teraz tak dzisiaj odłączyłem kabel od przepływomierza, auto zgasło. Odpaliłem na odłączonym i troszku nie rózno po chodzilo i później juz było ok, podłączyłem na odpalonym silniku i obroty wzrosły... to dobre objawy czy przepływomierz strzała dostał ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adi_BMWe36
Pisarz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:25, 21 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj byłem u znajomego dobrego mechanika i podłączył mi beatkę pod kompa i wyszlo szydło z worka .... przepływomierz dobry ale czujnik pokazuje cały czas temp 16-17 stopni więc dlatego silnik wariował teraz bede musiał wymienić przepływomierz i odezwę się co i jak po wymianie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adi_BMWe36
Pisarz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:24, 25 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
wymieniłem przepływomierz i .... hm no własnie ... niby jest poprawa ale kurde zastanawiam się czy nie trzeba czasem teraz podłączyć pod kompa i zresetować go. Jak myslicie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertb74
Pisarz sztabowy
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:58, 25 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
hmm,teoretycznie to objawy powinny ustąpić ,ślad powinien tylko zostać w kompie od auta że coś było nie tak,ale podepnij i zresetuj wtedy będziesz pewien....chociaż ja jeszcze w swoim e39 nic nie resetowałem,a mam długą listę błędów bo sprawdzałem,ale auto sprawuje się rewelacyjnie ,idzie jak burza,a średnie spalanie to 10-10,5 /100 motor m52b25
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|