|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarny is
Początkujący pisarz
Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klewki Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:06, 21 Lut 2009 Temat postu: Spadek mocy |
|
|
Witam wszystkich bylem dzis na hamowni i niestety wykazala mi 119,9km to normalny spadek mocy czy cos jest nietak mam e30 318is silnik to m42b18 jesli to niejest normalne to co moze byc powodem takiego spadku mocy cisnienie na cylindrach mam 12,5 bara mam zrobiony dolotrore do filtra w zderzaku i wydech z kwasu i tylko konicowy orginalny wydech [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:22, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
powiedz ile masz na liczniku zeczywiste najechane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarny is
Początkujący pisarz
Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klewki Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:42, 22 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
na liczniku mam 211tys ale niewiem czy to prawda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:22, 22 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
dam ci przyklad bmw e36 95 motor m50b20 przejechane 250 tys na hamowni zrobilo sie ze 150 tylko 120 ale auto w idealnym stanie jezdi i wogole i zeby nie hamownia to niedowiedzial bysie do dzis ile ma mocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAXX
Redaktor naczelny
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:34, 22 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
sprawdź wydajność pompy paliwa, wtryskiwaczy, potem sprawdź sterownik, nie ma h..ja że przy takim stopniu spręzania uciekło Ci 20KM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarny is
Początkujący pisarz
Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klewki Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:38, 22 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
no wlasnie tez mnie to zidziwilo jak robilem prube olejowa to minimalnie podskoczylo az sie zidziwilem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:43, 22 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
jak dlamnie to niewiesz naczym polega proba olejowa poniewaz podskczyla ci kompreszka troszke to oznacza o niezczelnosci ukladu tlokowo korbowego i glowicowego jezeli zrobil bys probe olejowa i wzroslo by bardzo duzo to oznacza o bardzo duzej szczelnosci motoru dlatego przemysl to sobie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
///M Kamil
Pisarz sztabowy
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:53, 23 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Może wydech masz źle zrobiony? Z tego co pamietam to sam przy nim kombinowałeś. Tak samo dolot. Nie wiem jak jest u ciebie ale jak masz stożek to znowu moc spadnie nawet przy dobrym dolocie zimnego powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarny is
Początkujący pisarz
Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klewki Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:58, 23 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
czerwonastrzala napisał: | jak dlamnie to niewiesz naczym polega proba olejowa poniewaz podskczyla ci kompreszka troszke to oznacza o niezczelnosci ukladu tlokowo korbowego i glowicowego jezeli zrobil bys probe olejowa i wzroslo by bardzo duzo to oznacza o bardzo duzej szczelnosci motoru dlatego przemysl to sobie |
a miezyles kiedys cisnienie jaki siilnik jest tak szczelny ze cisnienie niewzrosnie nawet troche jak robisz z olejem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|