Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sprzeglo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Metan
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:15, 04 Sty 2009    Temat postu: sprzeglo

koledzy wlasnie wpadlem na pomysl jak sprawdzic ktore sprzeglo jest bardziej odporne na slizganie(tzn 2masowe czy zwykle)potrzebne sa 2 komplety sprzegiel w podobnym stanie technicznym tzn kolo,tarcza,docisk zlozone i wkrecone w imadlo,wkladamy walek od skrzyni zakladamy klucz dynamometryczny na walek i krecimy,wynik powinien nam powiedziec ktore lepsze,mozna by sprawdzic przy okazji sprzeglo od 2.8 jaka jest roznica,co myslicie o tym? Zawstydzony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:20, 04 Sty 2009    Temat postu:

to jeszcze musisz miec imadlo dynamometryczne.
Pomysl pomysl lekko dziwny conajmniej, bo co ty chcesz przez to sprawdzic?
Kolo dwumasowe nie stosuje sie w celu poleprzenia tarcia czy nie wiem o co ci tam dokladnie chodzi, stosuje sie to do niwelowania drgan, zwlaszcza chodzilo o drgania w nowych mocnych dieslach, jak jest dwumasa to zauwaz ze nie ma wtedy sprezynek na tarczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Metan
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:37, 04 Sty 2009    Temat postu:

kolego wiem ze tarcza od2masa nie ma sprezyn,chodzilo mi o to aby zobaczyc jakiej sily trzeba urzyc aby tarcza dostala uslizg pomiedzy kolem zamachowym a dociskiem aby sprawdzic ktore sprzeglo jest w stanie przeniesc wiecej mocy bez palenia sprzegla,czy jest roznica w dociskach czy sa takie same,bo jesli takie same to po co naciagac sie na2masa jak taka sama moc moze przeniesc zwykle sprzeglo za polowe ceny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:52, 05 Sty 2009    Temat postu:

Czytaj posty ze zrozumieniem, napisalem ci po co sie stosuje dwumasowe kola zam.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Artek535 dnia Pon 8:52, 05 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin