 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siedemtrzy5
Początkujący pisarz

Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: WMA
|
Wysłany: Śro 18:23, 07 Lis 2007 Temat postu: STEROWANIE REGULATOR PRĘDKOŚCI FGR 2,5 TDS |
|
|
Witam!! Mam Problem związany z regulatorem FGR. Byłem na diagnozie elektronicznej wykazało bład 92 FGR przerwa/zwarcie do plusa. Może ktoś z was wie jak to ugryźć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siedemtrzy5
Początkujący pisarz

Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: WMA
|
Wysłany: Czw 19:25, 08 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
A moze ktoś ma schemat istalacji podłączenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator

Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:24, 08 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Siema, czy tobie chodzi o EGR zawor? Bo FGR to ja pierwsze slysze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siedemtrzy5
Początkujący pisarz

Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: WMA
|
Wysłany: Pią 7:21, 09 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Chodzi o regulator FGR znajdujący się przy pompie wtryskowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TECHNIK BMW
Początkujący pisarz

Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: aberdeen
|
Wysłany: Pią 19:51, 09 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
siedemtrzy5 napisał: | Chodzi o regulator FGR znajdujący się przy pompie wtryskowej. |
siemka
przyszykuj sie na wydatek cena nastawnika to ok 1000 zl +/- 200 zl
schcemat instalacji do niczego ci nie potrzebny bo sam nic nie zdzialasz.
pompa do wyciagniecia i po wymianie nastawnika na stol i do regulacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siedemtrzy5
Początkujący pisarz

Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: WMA
|
Wysłany: Sob 7:37, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź. Lepsze to niż kupno drugiej pompy niewiadomego stanu i pochodzenia!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy

Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:34, 28 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
hallo hallo do wymiany nastawnika nie trzeba wyciagac pompy wystarczy sciagnac kolektor ssacy no i ta sruba na nastawniku serwisowa jezeli mechanik jest kumaty to tylko 60 min pracy i z regulacja i gotowe i niepotrzeba do tego kompa .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skulak5004
Nowy

Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:19, 10 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
wiesz ja miąłem cos podobnego w 525 tds wariowała mi nie trzymała wolnych obrotów i wariowała na obraotach pomogło jemu opukanie pompy i wlewanie miksolu do filtra paliwa zeby nasmarował tą tulej co jest w pompie i steruje tym czujnikem morze zadziała i nastawnik zacznie działac w mojej to zadziałało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|