Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stuki w silniku (M50)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
centurionv
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:08, 13 Mar 2009    Temat postu: Stuki w silniku (M50)

Opisze co sie dzieje z moja BMką mam silniczek M50 B25 bez Vanosa i prosze o porade oraz sugestie co to moze byc?
Po odpaleniu na zimnym silniku przez kilka sekund slychac popychacze pozniej wszystko milknie i jest ok. Auto normalnie jedzie(moze jest troche slabsze niz kiedys) w kazdym badz razie nie sprawia jakiegos problemu. Bez najmniejszego problemu odpala silnik rowno pracuje i nawet w miare przyspiesza ale zaczyna sie problem od 3300/3500 tys. obrotow. Problemem jest jakby spalanie stukowe badz klepanie zaworow o tloki(taki przynajmiej odglos sie pojawia) gdy to slychac autko nadal przyspiesza a od 4000tys obrotow dostaje kopa i jak z katapulty strzela do przodu. Nie ma jakis strzalow w tlumik czy kolektor nic tylko te stuki, dodam ze bylem na kompie i cala elektronika jest OK.
Prosze o pomoc jakie moga byc przyczyny i co sie moze stac badz co nalezy zrobic aby to naprawic.
DZIEKUJE ZA POMOC


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez centurionv dnia Pon 23:02, 16 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michu
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: środa wlkp

PostWysłany: Nie 2:27, 15 Mar 2009    Temat postu:

Kolego mam to samo.Przestalem się tym martwic.Jak na auta powyżej 10 lat to jeżdzą świetnie.Wcześniej miałem M50 B20 i jeżdziłem na tym 2lata i nic się nie stało.Dopiero uderzenie boczne w drzewo ją zabiło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artur
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:46, 17 Mar 2009    Temat postu:

Kolego mogą to być samoregulatory. Podam taki przykład gdy mocno gnieciemy auto i ostro wgniatamy w gas to silnik się nagrzewa i olej robi się rzadszy i w tedy zaczyna się klekot bo olej jest zbyt rzadki i samo regulatory zaczynają stukać. Powiem prościej jest tak gy np. palimy gume zaczyna się klekot i chwilę trzeba odczekać aż ucichnie i dalej można jechać jest także czasem że stuki się pojawią i nie znikną wtedy do wymiany są samoregulatory.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
///M Kamil
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:09, 17 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Kolego mogą to być samoregulatory. Podam taki przykład gdy mocno gnieciemy auto i ostro wgniatamy w gas to silnik się nagrzewa i olej robi się rzadszy i w tedy zaczyna się klekot bo olej jest zbyt rzadki i samo regulatory zaczynają stukać. Powiem prościej jest tak gy np. palimy gume zaczyna się klekot i chwilę trzeba odczekać aż ucichnie i dalej można jechać jest także czasem że stuki się pojawią i nie znikną wtedy do wymiany są samoregulatory.

A jeśli samoregulatory są nowe i dalej słychać cykanie, tykanie itp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:34, 17 Mar 2009    Temat postu:

moze warto by sprawdzic luzy szklane k w glowicy czy nielataja n boki a dreuga kwestia czy rozrzad jest dobrze poskladany minimalne pzresuniecie tez ma wplyw na stuki szklanek zaczynaja szelescic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek0901
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:53, 17 Mar 2009    Temat postu:

10 minut temu jadąc moim BMW zaczęło coś stukać w silniku na wolnych obrotach i nie pali na wszystkie gary:/ Czy może mi ktoś pomóc? pozdr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artur
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:57, 19 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
A jeśli samoregulatory są nowe i dalej słychać cykanie, tykanie itp

A masz może Vanosa?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marek520
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 1139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Czw 16:27, 19 Mar 2009    Temat postu: Re: Stuki w silniku (M50)

centurionv napisał:
Opisze co sie dzieje z moja BMką mam silniczek M50 B25 bez Vanosa


Wpierwszym zdaniu pisze, że nie ma... Kwasny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artur
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:23, 20 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
A jeśli samoregulatory są nowe i dalej słychać cykanie, tykanie itp

Ja to pytanie z Vanosem skierowałem do użytkownika ///M Kamil Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Artur dnia Pią 9:23, 20 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
///M Kamil
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:16, 20 Mar 2009    Temat postu:

Sory, jakoś umkneło to mojej uwadze.
Nie mam Vanosa, zwykły M40 8V Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin