Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SWAP BMW E30 316i na 2.5 24V
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roberto-bmw
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aleksandrów Kujawski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:59, 24 Paź 2007    Temat postu:

czy szasem nie gadales z takim kolesiem z czerwoneje e30 coupe
sorki bardzo za tego posta ale znow jakos tak wyszlo chcialem zmienic w tamtym i znow cos zle zrobilem
wiec mam nadziejez ze ostatni raz sie pomylilem] Blue_Light_Colorz_PDT_13 Blue_Light_Colorz_PDT_13 Blue_Light_Colorz_PDT_13 Blue_Light_Colorz_PDT_13 Blue_Light_Colorz_PDT_13


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:55, 25 Paź 2007    Temat postu:

Generalnie to chyba lepiej kupić e34 bo:
Skrzynia i silnik to akurat chyba bez roznicy( z tego co ja wiem to skrzynia sie miesci) bo to to samo ale łapy silnika musza być od e36 a miska i pompa olejowa od e34.Moj kolega robił takiego swapa do e30 cabrio i np.wał zostawił od e30 320,silnik i skrzynie mial od e36.Trzeba troche podlubac przy wydechu.a jezeli chodzi o dyfer to na 4.27 od cabrio to paliła laki jeszcze na 4 biegu i rospedzala sie maxymalnie do 160 Wesoly

wejdz na [link widoczny dla zalogowanych] -tam na pewno znajdziesz duzo cennych informacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roberto-bmw
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aleksandrów Kujawski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:53, 25 Paź 2007    Temat postu:

to tak z tego co piszecie
kupuje e34
silnik i skrzynie wkladam lapy silnika od e36 dyfer zostaje
most bedzie pasowal czy trzeba skracac czy cos innego
no wydech trzeba przerobic po swojemu zeby ladnie pasowalo wszystko
co z instalacja
aha i jaka hłodnica
a serwo trzeba przesuwac czy nie
Blue_Light_Colorz_PDT_13 Blue_Light_Colorz_PDT_13 Blue_Light_Colorz_PDT_13 i znow zapomnialem ale jak dopisuje do innego to nie ktorzy nie czytaja poprzednich pytan i nie pisza co mam robic Blue_Light_Colorz_PDT_12 Blue_Light_Colorz_PDT_12


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:42, 25 Paź 2007    Temat postu:

Serwo wejdzie tylko musisz podpilowac kawalek kolektora dolotowego Wesoly



poszukaj tu: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baster530
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 22:25, 26 Paź 2007    Temat postu:

Jezuuu, było już tyle razy wałkowane to na forum...dlaczego ciągle chcecie robić swap'y? Czy nie łatwiej sprzedać dotychczasowe auto, doożyć pieniądze przeznaczone na swap i kupić auto z porządnym motorem a nie z uszkodzonymi dwoma cylindrami, hehe. Przecież nie dość, że łatwiej to i przyjemniej wiedzieć że wszystko gra...pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 22:44, 26 Paź 2007    Temat postu:

Baster w sumie masz rację ale sprzedać i kupić lepsze to każdy może a mieć np. E30 a pod maską 2.5 24v to już tylko nieliczni. Też osobiście mnie to nie kręci na tyle żeby walić kasę której nigdy nie odzyskam ale najwyraźniej są tacy co lubią Blue_Light_Colorz_PDT_01

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:57, 26 Paź 2007    Temat postu:

Ja np. jestem za swapami szczegolnie w e30 bo np.m20 to przestarzaly silnik i zawsze lepiej miec cos nowszego po maska,druga sprawa to to ze mi np. e36 nie podchodzi,mialem i zle mi sie jezdzilo a pozatym jezdzi tego cala masa a ja akurat lubie stare auta bo maja cos w sobie czego np. brakuje e36.Nie twierdze ze e36 jest zle ale ja poprostu wole e30.
A kasa wydana na swap wcale nie jest stracona,poszukaj sobie na allegro e30 z m50 pod maksa,schodza jak cieple bułki po 10-15tysi.
Calkiem niedawno byla na allegro e30 z m54b30,poszla za ponad 20tysiecy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baster530
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 23:31, 26 Paź 2007    Temat postu:

Rozumiem chłopaki...ale może pokombinować coś z 2.5 l 12V i turbinką, albo np silniczek od Alpine...albo poszukać rozbitej Alpine, itd, itd. Jeśli patrzeć pod względem czego ile jeździ to fakt, że dużo jest E36...ale pomyślcie takie E30 z motorem Alpine, to jest coś. Uwielbiam modele z serii E30 i dalej 5 i 7, moim zdaniem prawdziwe BMW i prawdziwy german style...kocham tę stylistykę. Róbcie swap najlepiej rzadko spotykanego silnika i dajcie znać co i jak. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:46, 26 Paź 2007    Temat postu:

sam z checia wsadził bym silnik Alpiny ale gdzie taki znalesć??? praktycznie nie do kupienia bo jak ktos ma to nie bedzie chcial sprzedać.
M50b25 to jest dobry i tani silnik,wiadomo ze bardziej przyszlosciowe jest m52b28 albo lepiej m54b30 ale to juz jest kasa.
Mozna jeszcze wsadzić m30b35 ale ze wzgledu na cizar silnika (60kg ciezszy od m20) bedzie to typowy driftowóz bo beda problemy z trakcja.

Ja osobiscie jak mi sie uda to bede próbował zrobić swapa na m60b40,ale to sie okaze bo nie wiadomo jak z kasa bede wygladał a na to to juz 9-10 tysi bylo by trzeba mieć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baster530
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Sob 22:02, 27 Paź 2007    Temat postu:

Fakt, że takie przeróbki niosą za sobą masę kasy...ale M60B30 lub B40 taaaaaaaaaaak, to by było coś...widziałem już V12 w E30 w niemczech, potwór...ale V8 jeszcze nie.

Myślę, że za 2000-2500 dobre M60 znajdziesz...w [link widoczny dla zalogowanych] właśnie tyle chcieli za M60B30, 2500 ale z dobrym przebiegiem...co do reszty to różnie: skrzynia pewnie tylko manual do B30 za 1000 dostaniesz, natomiast do B40 będzie kłopot...o ile automatów jest masa o tyle manuali nie wiele bo z moich info wynika, że z kierownicą po prawej stronie i 6cio biegowym manualem wyszło 767 sztuk na Europę...miałem gdzieś na dysku plik z ilością wyprodukowanych sztuk do modelu E38 i E39 włącznie z ///M, ale był swojego czasu problem z intruzami i nie mogę go teraz za diabła otworzyć...jak się uda znaleźć nowy to nie omieszkam wrzucić na forum. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin