|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roberto-bmw
Pisarz sztabowy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów Kujawski Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:59, 24 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
czy szasem nie gadales z takim kolesiem z czerwoneje e30 coupe
sorki bardzo za tego posta ale znow jakos tak wyszlo chcialem zmienic w tamtym i znow cos zle zrobilem
wiec mam nadziejez ze ostatni raz sie pomylilem]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Czw 0:55, 25 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Generalnie to chyba lepiej kupić e34 bo:
Skrzynia i silnik to akurat chyba bez roznicy( z tego co ja wiem to skrzynia sie miesci) bo to to samo ale łapy silnika musza być od e36 a miska i pompa olejowa od e34.Moj kolega robił takiego swapa do e30 cabrio i np.wał zostawił od e30 320,silnik i skrzynie mial od e36.Trzeba troche podlubac przy wydechu.a jezeli chodzi o dyfer to na 4.27 od cabrio to paliła laki jeszcze na 4 biegu i rospedzala sie maxymalnie do 160
wejdz na [link widoczny dla zalogowanych] -tam na pewno znajdziesz duzo cennych informacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roberto-bmw
Pisarz sztabowy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów Kujawski Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:53, 25 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
to tak z tego co piszecie
kupuje e34
silnik i skrzynie wkladam lapy silnika od e36 dyfer zostaje
most bedzie pasowal czy trzeba skracac czy cos innego
no wydech trzeba przerobic po swojemu zeby ladnie pasowalo wszystko
co z instalacja
aha i jaka hłodnica
a serwo trzeba przesuwac czy nie
i znow zapomnialem ale jak dopisuje do innego to nie ktorzy nie czytaja poprzednich pytan i nie pisza co mam robic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:42, 25 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Serwo wejdzie tylko musisz podpilowac kawalek kolektora dolotowego
poszukaj tu: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baster530
Moderator
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 22:25, 26 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Jezuuu, było już tyle razy wałkowane to na forum...dlaczego ciągle chcecie robić swap'y? Czy nie łatwiej sprzedać dotychczasowe auto, doożyć pieniądze przeznaczone na swap i kupić auto z porządnym motorem a nie z uszkodzonymi dwoma cylindrami, hehe. Przecież nie dość, że łatwiej to i przyjemniej wiedzieć że wszystko gra...pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi
Pisarz sztabowy
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pią 22:44, 26 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Baster w sumie masz rację ale sprzedać i kupić lepsze to każdy może a mieć np. E30 a pod maską 2.5 24v to już tylko nieliczni. Też osobiście mnie to nie kręci na tyle żeby walić kasę której nigdy nie odzyskam ale najwyraźniej są tacy co lubią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:57, 26 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Ja np. jestem za swapami szczegolnie w e30 bo np.m20 to przestarzaly silnik i zawsze lepiej miec cos nowszego po maska,druga sprawa to to ze mi np. e36 nie podchodzi,mialem i zle mi sie jezdzilo a pozatym jezdzi tego cala masa a ja akurat lubie stare auta bo maja cos w sobie czego np. brakuje e36.Nie twierdze ze e36 jest zle ale ja poprostu wole e30.
A kasa wydana na swap wcale nie jest stracona,poszukaj sobie na allegro e30 z m50 pod maksa,schodza jak cieple bułki po 10-15tysi.
Calkiem niedawno byla na allegro e30 z m54b30,poszla za ponad 20tysiecy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baster530
Moderator
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 23:31, 26 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Rozumiem chłopaki...ale może pokombinować coś z 2.5 l 12V i turbinką, albo np silniczek od Alpine...albo poszukać rozbitej Alpine, itd, itd. Jeśli patrzeć pod względem czego ile jeździ to fakt, że dużo jest E36...ale pomyślcie takie E30 z motorem Alpine, to jest coś. Uwielbiam modele z serii E30 i dalej 5 i 7, moim zdaniem prawdziwe BMW i prawdziwy german style...kocham tę stylistykę. Róbcie swap najlepiej rzadko spotykanego silnika i dajcie znać co i jak. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:46, 26 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
sam z checia wsadził bym silnik Alpiny ale gdzie taki znalesć??? praktycznie nie do kupienia bo jak ktos ma to nie bedzie chcial sprzedać.
M50b25 to jest dobry i tani silnik,wiadomo ze bardziej przyszlosciowe jest m52b28 albo lepiej m54b30 ale to juz jest kasa.
Mozna jeszcze wsadzić m30b35 ale ze wzgledu na cizar silnika (60kg ciezszy od m20) bedzie to typowy driftowóz bo beda problemy z trakcja.
Ja osobiscie jak mi sie uda to bede próbował zrobić swapa na m60b40,ale to sie okaze bo nie wiadomo jak z kasa bede wygladał a na to to juz 9-10 tysi bylo by trzeba mieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baster530
Moderator
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 22:02, 27 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Fakt, że takie przeróbki niosą za sobą masę kasy...ale M60B30 lub B40 taaaaaaaaaaak, to by było coś...widziałem już V12 w E30 w niemczech, potwór...ale V8 jeszcze nie.
Myślę, że za 2000-2500 dobre M60 znajdziesz...w [link widoczny dla zalogowanych] właśnie tyle chcieli za M60B30, 2500 ale z dobrym przebiegiem...co do reszty to różnie: skrzynia pewnie tylko manual do B30 za 1000 dostaniesz, natomiast do B40 będzie kłopot...o ile automatów jest masa o tyle manuali nie wiele bo z moich info wynika, że z kierownicą po prawej stronie i 6cio biegowym manualem wyszło 767 sztuk na Europę...miałem gdzieś na dysku plik z ilością wyprodukowanych sztuk do modelu E38 i E39 włącznie z ///M, ale był swojego czasu problem z intruzami i nie mogę go teraz za diabła otworzyć...jak się uda znaleźć nowy to nie omieszkam wrzucić na forum. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|