Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

swap m50b20 s2 --> m52b23

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matti21sk
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 15:19, 27 Mar 2008    Temat postu: swap m50b20 s2 --> m52b23

Witam

Zdecydowalem sie na kupno anglika e36 m52b23.
Mam zamiar przelozyc silnik ( ale tylko sam silnik bez mostu wału, połosi itp) do mojej e36 m50b20. Blue_Light_Colorz_PDT_01 Blue_Light_Colorz_PDT_01


Z jakimi problemami moge sie spotkac przy takiej przekładce??

EWS mozna bez problemu przelozyc czy sa jakies "ciekawostki" które moga mnie napotkać.

Kolektor od 2,5 czy 2,8 mam wsadzic??

Zaznaczam ze auto jest kompletne, tylko prawy tyl dostał.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:17, 27 Mar 2008    Temat postu:

Masz cala na dawce to nie bedziesz mial zadnych problemow, przekladaj sam silnik z wiazka i ECU, bedzie hulac, napewno lepiej niz B20. Pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czarny
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: dolnyślask

PostWysłany: Pią 13:34, 28 Mar 2008    Temat postu:

Kolektor tylko i wyłacznie z 325 M50B25 w 328 masz taki sam co 320 323 328 M52 wszytskie mają taki sam kolektor dlatego te niby 323 ma 170km a tak naprawde to jest 325 z kolektorem od 320 bedziesz miał 192KM po wymianie kolektora i jeśli chodzi o most to radziłbym ci zmienic i most i skszynie półosi i wału nie musisz ale most ma na 100% inne przełożenia i skszynia też może np nie przyspieszać tak jak powinna pozdro

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czarny dnia Pią 13:40, 28 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matti21sk
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 20:43, 28 Mar 2008    Temat postu:

No dobra
Jak przyjechalem na miejsce to okazalo sie ze zawory klekocza - pewnie samoregulatory. inne usterki:
tylnie kolo zawiniety pod samochod, prawa strona cala przetarta.

Na placu stala jeszcze coupe m50b25 - oblookalem ja , silnik gral pieknie - jedynie co bylo slychac to wyciagniety lancuch rozrzadu ( a w moim sejfie - mam caly komplet rozrxzadu (uzywany). Auto cale ( za wyjatkiem zderzaka przedniego,lampy i nerek) - poza tym wszystko dzialalo , temperatura pieknie sie trzymala (w 323 tez) , silnik suchy, sportowe zawieszenie (jutro je oblookam) ogolnie stan o niebo lepszy niz 323.

Po godzinie chodzenie po placu ( byla jeszcze 320 i 325tds) zdecydowalem sie jednak na 325 `93 - wszystk na chodzie, nie mam problemu z EWS-em Pieknie sie ten silnik wkreca.


Zastanawiam sie czy tylko silniksa nie zmienic - przelozenie zostaje 3,45 ( a nie 2,93) co sumarycznie daje lepsze przyspiezenie od 325 a mniejsza Vmax ( i tak nie korzystam). A mniejsze srednicowo oski od 320-ki te 40km wiecej wytrzymaja Jezyk Blue_Light_Colorz_PDT_10


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:03, 31 Mar 2008    Temat postu:

jeśli chodzi o dyfer to właśnie zmieniłem z 2.93 na 3.45 S
zmieniłem głowe a półoski zostały z 2.93.
vmax spada trochę to fakt i cześciej trzeba zmieniać biegi.
zdecydowanie szybciej się wkręca - przyspiesza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin