|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZIOBER-GDAŃSK
Nowy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany: Wto 22:37, 08 Sty 2008 Temat postu: SWAP SILNIKA W BMW E-36 COUPE 2.0 ZWYKŁY NA VANOSA... |
|
|
witam wszystkich miłośnikow BMW.
siedem miesiecy temu zakupiłem moja pierwsza upragniona BM-ke...
doprowadziłem ja do stanu "igiełka" jednak uwazam ze jak na 6 garkow pod maska slabo sie wkreca na obroty.
ost mialem okazje przejechac sie taka sama tylko z silnikiem VANOS.
ROZNICA JEST NIEPOROWNYWALNA, KIEDY SIE MIERZYLISMY ZE SWIATEŁ ZOSTAŁEM W TYLE O CAŁE AUTO.
postanowiłem ze chce zmienic motor na vanosa o tej samej pojemnosci 2.0 24v
bede bardzo wdzieczny i wszystkie rady i uwagi oraz informacje dotyczace wymiany czesci i ogolne doswiadczenia.
z gory dziekuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dzikus
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 23:12, 08 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
To cos nie halo musi byc z Twoim motorem bo zdrowe m50 bez vanosa robi z vanosem co chce...sprawdzane wiele razy i na niejednym aucie, vanos ma dac mniejsze spalanie i elastycznosc a nie moc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:01, 09 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Witam zgadzam sie z dzikusem bez vanosa objezdza taka sama pojemnosc z vanosem.kolego silniki bez vanosa mozna bardziej katowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matti21sk
Redaktor
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 10:11, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Przerabialem ten temat.
Zmienialem tylko glowice bez vanosa na glowice z vanosem (dol silnika jest taki sam) + elektryke silnika. Wrazenia z jazdy sa wieksze ale w 95% dzieki temu ze stara glowica miala 2 pekniecia i puszczala kompreche na 2 cylindrach oraz dzieki temu ze przed zalozeniem glowicy z vanosem oddalem ja zapobiegawczo do regeneracji.
ps. nie warto wymieniac calego silnika ( musialbys tez zmienic elektryke).
Jak chcesz robic swapa to zmien od razu na 2,5 lub 2,8 (przy 2,8 trzeba wymienic jeszcze modol immobilizera).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|