|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ttomek
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wa-wa okolice Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:41, 21 Wrz 2007 Temat postu: świece |
|
|
szukałem tematu ale nie znalazłem,
jeśli siepowtarza - może MOD mnie nie "zabije ;"
mianowicie jak w temacie:
pytanie:
- co ile czasu zmieniacie świece na Pb i LPG
- czy do LPG jest sens zakładać NGK BKR6EQUP - platynowe 4elektrodowe
- czy NGK BKR6EK
na realOEM są podane obie...
przy platynowych opis HIGH POWER...
teraz mam platynówki i śmigam na LPG - czy warto płacić za nie po 30 zł sztuka
czy
BKR6EK zwykłe 2elektrodowe po 13 zł sztuka??
na platynówkach zrbiłem 20 000 km na LPG i się zastanawiam czy czas na nie czy jeszcze....
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:01, 21 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Takiego tematu z pytaniami jakie zadałeś to napewno nie ma...także żaden Morder Cię nie zabije...narazie , ale widziałeś tutaj konfiguratora świec zapłonowych...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ttomek
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wa-wa okolice Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:02, 21 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
widziałem właśnie... i dlatego zadaje pytanie...
NGK pisze że BKR6EK w E36 w 328 jest stosowane
realOEM pisze, że BKR6EK a HIGH POWER BKR6EQUP siestosuje
w e46 w 328 (nie wiem czy jest to inny silnik jak w e36) stosuje się BKR6EQUP platynowe
ja do tej pory też na tych lepszych jeździłem, i się zastanawiam czy to ma sens, czy wydane złotówki mają sens.
i co na realoem znaczy że platynowe w 328 są dedykowane do HIGH POWER ????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ttomek
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wa-wa okolice Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:56, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
no i temat wraca.....
czas na świeczki........ i pytanie: platynówki NGK BKR6EQUP czy zwykłe NGK BKR6EK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:45, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
...chyba zwykłe...ale jak na platynówkach przejechałeś 20 tyś. to na jedno wyjdzie, bo na zwykłych gdzieś tak z 10 tyś. wszystko teraz się rozbije na kalkulacji ceny samych świec...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matti21sk
Redaktor
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 14:47, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
No i NGK w tym konfiguratorze troche zawalila.
Przy e36 silnik m52b28 podaja BKR6EK
Przy tym samym silniku M52b28 tylko ze w e46 juz podaje BKR6EQUP
Przy moim m50b20 jest to samo.
Jest trzecia alternatywa dla tych swiec...skoro jezdzisz na gazie
[link widoczny dla zalogowanych]
masz tu swiece przystosowane do spalania gazu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAXX
Redaktor naczelny
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:31, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
BKR6EQUP to platynówki 4-ro elektrodowe. Mam takie załozone u siebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ttomek
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wa-wa okolice Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:11, 18 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
no ja teraz też mam platynówki 4 elektrodowe czyli BKR5EQUP i zrobiłem na nich jakieś 25 tysi. dodam że zainstalowane jest LPG.....
pytanie co dalej: zmienić na platynówki czy na zwykłe?
czy zmienić po 25 tysiach czy po np 40 000 km???
co ile czasu...
a cena....
BKR6EK - 12 zł sztuka
BKR6EQUP - 20 zł sztuka
PS już kupiłem (BKR6EQUP nie będę bumce żałował) i chyba zmienię już teraz bo inspection się zapalił
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ttomek dnia Pon 14:16, 18 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|