|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ttomek
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wa-wa okolice Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:41, 28 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
rozumiem, że dobry czujnik podłączył twój brat
i zadziałał?? czy wywaliło błąd??
bo może go uszkodził i teraz i u Ciebie nie działa
ja zawsze resetowałem ASC dając na wstecznym buta potem stop i na 1 buta - chodziło o zerwanie przyczepności - moze być na piasku to mniej się zmęczy
i wtedy od razu ASC mi się włączało - kontrolka gasła i było git.
taksamo jest np po hamowni - ABS i ASC świruje, bo tylne koła się kręcą a przód stoi.
u mnie takie przyjemne butowanie włączało ASC zawsze
jeśli w tym czasie coś kombinowałeś przy silniku to jw pisali - przy przepływce jest linka od ASC, która reguluje "obroty" tu teżmożna pokombinowac jej naprężenie - z tego co wiem jest ono konkretnie określone (ale u mnie zabawa nim zawsze działała i nic sie nie psuło i komp ASO nie krzyczał, że jest źle)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yabco
Pisarz sztabowy
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kuj-pom Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:31, 28 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Jeszcze oprócz elektroniki ogranicza strzał ze sprzęgła takie goowno [link widoczny dla zalogowanych]
Najlepiej to wywalić lub rozwiercić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariano_bmw
Nowy
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:15, 29 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Mój czujnik był dobry przed odłączeniem go, działał bez zarzutu. Brat chciał go podłączyć do swojej buni, ale on ma wersję po lifcie, dlatego ten czujnik był delikatnie inny i nie mógł go podłączyć. Próbowałem ślizgać się trochę po trawie, lecz nie przyniosło to żadnego efektu. A może odłączenie aku na jakieś 20 minut coś by dało?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
podol
Redaktor
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:22, 02 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdź na kompie jakie są błędy, być może przy tym przekładaniu uszkodziliście czujnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertb74
Pisarz sztabowy
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:23, 25 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
mariano_bmw napisał: | Czyli co, nikt nie ma pojęcia co można zrobić w mojej sytuacji? | błędy wystąpiły na pewno,podepnij się pod kompa,to pierwsza rzecz jaką powinieneś uczynić,niektóre błędy resetują się same,takie jak wymiana czujnika impulsów wału czy wałka ale ślad pozostaje w kompie w postaci informacji a abs czy asc tego nie wiem,u mnie w e39 nie mogłem asc wyłączyć ale auto postało na mrozie i jak ręką odjął,też dziwne naprawił się sam pomimo że komp nie wyświetlał błędów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bobo23
Pisarz
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ciechocinek Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:33, 22 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jedz na kompa i skasuj błąd.
Po odpieciu czujnika sterownik złapał bład i to wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|