 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator

Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:17, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
TOMEK 550 napisał: | A CZY DA SIE TO SAMEMU ZROBIC CZY TRZEBA SZUKAC JAKIS MAGIKOW? |
A znasz sie na automatach? Masz kompa do diagnostyki i odpowiednie narzedzia do naprawy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TOMEK 550
Początkujący pisarz

Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Sob 0:43, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
kompa bede miał w poniedziałek,nazredzia mam, ale automata jeszcze nie rozbierałem, własnie zastanawie mnie to gdzie sa te zaworki czy to jest prosto zmienic czy trzeba poł skrzyni rozbierac, mam tez taka skrzynie od anglika 2,0 12v wiec cos czyje ze ja rozbiore i zobacze o co tam chodzi gdzie te zaworki co i jak, dzieki pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siedemtrzy5
Początkujący pisarz

Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: WMA
|
Wysłany: Sob 18:13, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ja walczyłem sam prawie rok. wywaliłem kupe kasy. Na końcu i tak zaprowadziłem do fachowca. Będzie taniej zaprowadzić do magika i jak coś się osra to masz gwarancję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator

Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:06, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Sam tez sie nie podjalem naprawy swjego automat. Panel z zaworkami zeby wyjac to tez musisz kupe bebechow powyciagac, to nie jest prosta sprawa ale jak masz pojecie i warunki to zawsze musi byc ten pierwszy raz nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TOMEK 550
Początkujący pisarz

Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Nie 23:30, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
najpierw podepne go pod kompa, moze cos wyjdzie, jak nie to zmienie sterownik głowny tu przy silniku jak to nic nie da to nie wiem co dalej:)jeszcze przejrze wiazke od skrzyni bo tam jak olej zmienialem to widziałem ze tam cos lutowane było, moze orientujecie sie czy jak bym chciał zmienic z automata na manual czy wszytko bedzie działało bez zarzutu?biorac pod uwage ze mam wszytko tzn skrzynie manualna,sprzegło pedały wał, chodzi mi bardziej o elektronike, moze juz ktos przerabiał ten temat w tdsie?pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator

Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:08, 04 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Wszystko bedzie hulac, nie jeden juz tak robil. Trzeba tylko jakies przewody zmostkowac zeby komp myslal ze jestes na "P" lub "N" jak zapalasz samochod bo inaczej Ci nie odpali ale, ktore to ja juz nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator

Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:47, 04 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
...jeden naszych userów xkamiloo7 reklamuje się jako fachman od ASB, więc proponuję zasięgnąć fachowej rady...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TOMEK 550
Początkujący pisarz

Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Pon 21:37, 04 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
no spoko dzieki, o tym zmostkowaniu to wiem, myslałem ze moze w tdsie jest jakis haczyk, dzieki z góry odezwe sie do tego naszego fachmana z forum,pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xkamiloo7
Nowy

Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELISZEW
|
Wysłany: Wto 11:39, 05 Lut 2008 Temat postu: NAPRAWA SKRZYŃ AUTOMATYCZNYCH SILNIKÓW BMW KAMIL 601-280-232 |
|
|
Opisz co dokładnie sie dzieje czy odpala czy jedzie ( na jakim biegu ) w awarji zazwyczaj zawiesza jeśli czujniki prędkości to zgubi 1 i 2 zacznie jechać od 3 czasem po zgaszeniu czyści kompa i znowu masz 1i2 jeśli pękłby jeden z koszy to w awarji będzie 1 bieg czasem 3 czasem 4 i koniec opisz dokładnie co i jak?? czekam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|