|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DOMINBMW528I
Nowy
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szprotawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 1:48, 11 Lis 2009 Temat postu: trzepie kierownicą przy haowaniu E39 |
|
|
witam!!!!!!! mam problem trzepie mi kierownicą przy hamowaniu w e39 zmieniłem już 4 razy tarcze ATE 2 razy i ATE power disck 2 razy nowe nie toczone maglownice bo miała zaje..... luz i dalej mi trzepie kierowicą !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ale jak założyłem ostatnie power discki po wymianie maglownicy było prawie dobrze przez 3 tygodnie a pare ostrych hamowań z 200km/h i znowu lipa!!!!!!!!! :zly: :zly: :zly: :( :( :(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kazikm3
Redaktor naczelny
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnoślaskie/UK Płeć:
|
Wysłany: Śro 3:49, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
ja bym zaczął od porządnego wyważenia kół (czyli porządna wyważarka) może też być wina opon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:31, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
...następnie sprawdzenie tarcz, bo może są krzywe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
podol
Redaktor
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:03, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
czy przy tych ostrych hamowaniach włączył Ci się ABS? jak długo docierałeś tarcze po zakupie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamgaw
Nowy
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:21, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
cześć
na Twoim miejscu pomyślałbym raczej o technicznej stronie wymiany ukł hamulcowego , a nie o cenie użytych mareateriałów,- nie zawsze te drogie znaczy dobre. Nie skupiaj się w wyważaniu kół bo efekt niewyważenia będziesz widział w czasie jazdy a nie hamowania, za drżenia przy hamowaniu odpowiedzialne są zawsze tarcze. i tak po pierwsze kupujesz dedykowane tarcze i z tej samej firmy klocki (!), zrzucasz stare, czyścisz piasty- dokładnie do żywego i zabezpieczasz smarem wysokotemp. np miedzianym. zdarza się ,że producenci mają w ofercie tarcze hamulcowe do felg stalowych i inne do alu. Oprócz piast musisz wyczyścić także koniki hamulcowe, przy montażu nie nakładaj zabezpieczeń montażowych na tarczę- to te małe podkładki, lub dokładnie dokręć śruby mocujące tarczę do piasty. Jeżeli te elementy będą odstawać bicie na pewno pojawi się ponownie. I już na sam koniec, daj czas hamulcom na dotarcie się do siebie im twardzsze hamulce tym ten czas jest dł€ższy. Zresztą informację na temat wymiany tarcz znajdziesz w dziale Zrób to sam (?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|