|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał
Pisarz sztabowy
Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 10:44, 11 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Pierścienie centrujące to podstwa w takim wypadku, ale powiem wam że ważne też jest dokładne osadzenie śrób - nawet w felgach nie potrzebujących pierścieni...ja miałem ostatnio ten problem że po zmianie na nowe opony letnie i dokladnym wyważeniu ,kirownica telepała po przekroczeniu 100 km/h. Co się okazało - felgi proste, opony nowe, koła wyważone, ale śruby żle wkrecone. Koles tym swoim pneumatycznym kluczem zakłada felge, wali na styk pierwsza srube i osadza reszte - efekt jest taki że felga jest żle osadzona i dlatego waliło mi na kierownicy. Wziąłem lewarek, poluzowałem śruby, potem stopniowo dokreciłem każdą i problem z głowy. Oczywiście zanim sam do tego doszedłem dwa razy reklamowałem wyważanie kół co nie było wcale konieczne. Zatem wniosek taki że trzeba nawet patrzeć na ręce jak przykręcają koła.:)pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|