|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcine36
Nowy
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostróda Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:30, 10 Sty 2012 Temat postu: Urwana śruba mocowania tylniego wachacza pomóżcie e36 |
|
|
Witam serdecznie postawiłem auto na warsztat w celu wymiany łożyska w kole i stało sie podczas odkręcania wahacza urwali mi dwie śruby mocujące ten wahacz do karoseria mechanik mowi ze teraz bedzie wycinal stare nakretki i wspawywal swoje ,pytanie czy po takiej naprawie mozna bezpiecznie uzytkowac auto czy trzeba bedzie robic katy geometrie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marcine36 dnia Wto 21:46, 10 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GuLuN
Pisarz
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:04, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ja nie rozumiem co on chce wycinać przecież urwaną śrubę powinien rozwiercić od małego wiertła do większego na końcu powinna zostać tylko blaszka z gwintem którą można bez kłopotu wyjąć i poprawić gwint.
Tak ja naprawiam urwane śruby i tak mój ojciec to robił i tak robią mechaniory starej daty na moje jedyna słuszna droga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcine36
Nowy
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostróda Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:13, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Dokładnie nie wiem bo mnie przy tym nie było teraz wyglada to tak ze sa male dziurki po tych tulejach ktore tam byly pewnie je wyrwal z karoseri i teraz bedzie w te same miejsca wstawial swoje i czy to jest bezpieczne w pozniejszej eksploatacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GuLuN
Pisarz
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:58, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Każda ingerencja niesie za sobą ryzyko jeżeli spec jest dobry to powinno być ok musi być dobrze spawane na około pewne jest że zacznie żreć ruda na spawach po jakimś czasie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bobo23
Pisarz
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ciechocinek Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:07, 13 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Jak kolega wyzej pisze zwroc uwage na spawy ! musza byc solidne , śruby musza byc wtopione w karoserie a nie połapane powierzchownie inzczej pokananie przejazdu kolejowego moze skaczyc sie tragicznie, koło zostawisz na torach... Geometrie zalecał bym, jak nie zrobisz to wszystko bedzie widoczne na oponach po przejechaniu paru tys km z jednej ze stron opona bedzie robiła sie łysa. Ktora? To w zaleznosci czy masz zbieznosc czy rozbieznosc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcine36
Nowy
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostróda Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:22, 14 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
dzieki za pomocne odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|