|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Troll69
Początkujący pisarz
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: starachowice
|
Wysłany: Sob 10:52, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
w sumie wtryski też sprawdzałem. wyciągalem całą listwe żeby sprawdzić czy wszystkie jednakowo podają paliwo. i wszystko ładnie sekwencyjnie działa. wczoraj wpadłem na pomysł że to może coś z podgrzewaniem sondy bo mimo że ja zmieniłem to może przez to nie działać prawidłowo. dziś wjadę na kanał i posprawdzam wszystko miernikiem... tylko nie wiem czy brak podgrzewania mógłby takie objawy powodować...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Troll69 dnia Sob 10:55, 06 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:24, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
tak sonda w tym motorze moze powodowac takie wariacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Troll69
Początkujący pisarz
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: starachowice
|
Wysłany: Pon 17:09, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
no i sonda sprawdzona... podgrzewanie chyba działa bo napięcie dochodzi do sondy... jednak generuje ona cały czas równo 0.4V... wydawało mi się że powinna reagować na pedał gazu i napięcie powinno się w niej zmieniać... podłączyłem więc jeszcze jedną sonde od innego samochodu i znów 0.4V non stop... i nie wiem teraz czy tak powinno być czy coś jest nie tak...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Troll69 dnia Pon 17:11, 08 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:17, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
sonda powinna zmieniac napiecia od 0.2V do 1V czyli sinusoidalnie podgrzewanie sondy to napiecie 5V najlepiej wyjdzie na analizatorze spalin bedziesz widzial wszystko HC CO CO2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Troll69
Początkujący pisarz
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: starachowice
|
Wysłany: Pon 19:13, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
u mnie napięcie podgrzewania wyszło 12V... więc jeśli miało by wynosić 5V to coś jest nie tak...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:55, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
napisz jaka masz sonde firma i ile kabli i jakie kolory iczy grzanie masz na zimnym silniku i nacieplym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Troll69
Początkujący pisarz
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: starachowice
|
Wysłany: Wto 19:32, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
sonda bosch 4 przewodowa przewody dwa białe szary i czarny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Troll69
Początkujący pisarz
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: starachowice
|
Wysłany: Czw 11:20, 11 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
dziś zauważyłem jedną rzecz. gdy odłączyłem wtyczkę od zaworu odpowietrzania zbiornika paliwa. silnikiem zacząło mniej rzucać. trochę się uspokoił. i teraz nie wiem jaki wniosek z tego wyciągnąć. bo nadal się trzęsie ale już nie tak bardzo jak z podłączonym tym zaworem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:33, 11 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
tak ta sonda ma podgrzewanie 12V czyli jest dobrze a odkrecales korek z wlewu paliwa i zapalales bez niego a moze filtr wegla aktywnego czyli pochlaniacz par paliwa jest uszkodzony lub nie drozny sprawdz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matti21sk
Redaktor
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 16:37, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Sprawdz czy tak ustawiles rozrzad?
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie masz Vanosa, takze bedzie latwiej.
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matti21sk dnia Pon 16:38, 15 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|