|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Troll69
Początkujący pisarz
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: starachowice
|
Wysłany: Czw 19:18, 14 Maj 2009 Temat postu: ustawienie walkow rozrządu w silniku m50 |
|
|
witam.
mam takie pytanie.
gdy zablokuje z tylu silnik m50 trzpieniem to
to jak powinny być ustawione wałki rozrządu??
czy krzywki walkow na pierwszym cylindrze powinny być idealnie do siebie skierowane??
bo u mnie nie są a ostatnio silnik mi wariował na wolnych obrotach i przypuszczam ze mógł mi łańcuszek rozrządu przeskoczyć....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:33, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ja ustawiam zawsze na blokady walki rozrzadu i tak powinno sie robic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Troll69
Początkujący pisarz
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: starachowice
|
Wysłany: Czw 20:52, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ale w momencie ustawienia walkow na blokady to czy ten otwór w kole zamachowym też powinien pasować żeby można było silnik zablokowac???? bo u mnie sie to nie zgadza z walkami.... zresztą wałki względem siebie też sie nie zgadzają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:01, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
oczywiscie kolek w blok zeby kolo zamachowe zablokowac i walki zablokowane na blokadyi rozrzad ustawiony idealnie a powiedz czy masz vanosa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Troll69
Początkujący pisarz
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: starachowice
|
Wysłany: Pią 21:42, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
vanosa akurat nie mam więc łatwiej bedzie ustawić wszystko
myślałem ze przeskoczenie łańcuszka jest niemożliwe... a tu taka niemila niepodzianka... dobrze ze nic sie z głowica nie stało przez to... teraz napinacz łańcucha trzeba bedzie wymienić bo to pewnie przez niego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Sob 0:56, 16 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
wedlug mnie malo mozlwe zeby lancusz przeskoczył,no chyba ze napinacz w ogole nie napina.A jak napinacz jakos tam dziala a lancusze przeskoczył to radze ci lancuszek tez wymienic bo na pewno jest mocno rozciagniety.
Co do ustawienia walkow to walki na koncach sa kwadratowe i jak nie masz blokad to mozesz np.linijką ustawic je tak zeby były w jednej linii z tylną scianka głowicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Troll69
Początkujący pisarz
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: starachowice
|
Wysłany: Sob 15:03, 16 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
dzis rozkręciłem wszystko do końca i okazało sie ze prowadnica łańcucha która jest na sztywno do bloku przykręcana odpadła od bloku a kawałki śrub zostały w bloku... na szczęście udało mi sie je wykręcić w miare łatwo. więc raczej napinacz jest dobry. zastanawia mnie tylko jak możliwe ze ta prowadnica tak sie ułamała na tych śrubach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:26, 16 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
prawdopodobnie wyciagniety lancuch i jak betka schodzila z obrotow to lancuch wpadal w wibracjie powodujac trzepanie lancucha o slizg sprawdz dobrze lancuch zobacz ile stopni mozna go skrecic na boki i ogladnij ogniwa cy miedzy nimi sa rolki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:46, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
jesli mnie pamiec nie myli to 2 nowe lancuchy to koszt 320zl,ale moze obedzie sie bez wymiany...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Troll69
Początkujący pisarz
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: starachowice
|
Wysłany: Nie 15:39, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
zastanawiam sie wlasnie czy dla spokojniej głowy nie kupić całego nowego rozrządu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|