 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slawek002
Nowy

Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:06, 06 Wrz 2009 Temat postu: W poszukiwaniu właściwego przepływomierza do E36 325 Cupe |
|
|
Witam,
Mam następujący problem: szukam jakichś informacji bądź linków na których mógłbym odnaleźć informację czy jest możliwe odnalezienie właściwego przepływomierza po numerach nadwozia (tabliczki znamionowej) lub silnika. Kupiłem niedawno BMW z niezamontowanym przepływomierzem (sprzedający dał mi go oddzielnie) i podejrzewam, że nie jest on oryginalny i właściwy do tego auta- modelu. Osobiście wydaje mi się, że jest to możliwe. Proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy

Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:11, 07 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
albo podaj numer z tej przeplywki to pomoge,chociaz realoem powinno wyjasnic sprawe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slawek002
Nowy

Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:03, 07 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
WITAM CIĘ.SPOKO ZE POSTANOWIŁEŚ RUSZYĆ TEN MÓJ SKROMNY TEMAT.A SZCZERZE POWOLI WĄTPIŁEM ZE KTOŚ POMRZE. NIE ZABARDZO SIE MOGĘ POŁAPAC W TYM LINKU. BO PO WPISANIU 7 ZNAKÓW WYCHODZĄ MI JAKIEŚ BZDURKI,ZE TO NIBY E 28 535 Z 1986 A MORZE JA COS POMYLIŁEM. WIĘC JAK BYŚ MÓGŁ MI TO JAKOŚ ROZSZYFROWAĆ TO NIEZMIERNIE WDZIĘCZNY BYM CI BYŁ. DODAM ZE CHODZI MI ŻEBY ODNALEŚĆ ODPOWIEDNI PRZEPŁYWOMIERZ DO SAMOCHODU A NIE SAMOCHÓD DO PRZEPŁWOMIERZA STARY KTÓREGO NIE JESTEM PEWIEN I NA DODATEK ZEPSUTY TO BOSCH 172092A 0280213011 .1730074 .TO TYLE CO NA PRZEPŁYWCE NR.WIN Z TABLICZKI ZNAMIONOWEJ TO,WBAB F310EF02589.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy

Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:48, 07 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
spoko po to jest forum aby pomagac
wiec tak z vinu wynika ze masz e36 coupe 325i ze stycznia92 silnik m50
[link widoczny dla zalogowanych]
a przeplywka na bank jest od 2.5 bo mam takie same w swoich
[link widoczny dla zalogowanych]
wiec smialo zakladaj
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Metan dnia Pon 17:49, 07 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slawek002
Nowy

Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:30, 07 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
WIELKIE DZIĘKI ZA INFORMACJE MAM JESZCZE DWA PYTANIA, DZISIAJ DOWIEDZIAŁEM SIĘ ŻE DO MOJEGO MODELU BMW WYSTĘPUJĄ DWA "RODZAJE" PRZEPŁYWOMIERZY. TEN O NUMERACH KTÓRY MAM JA I DRUGI O NUMERACH 0280 217 502, I NIE MAM POJĘCIA KTÓRY JEST WŁAŚCIWY DO MOJEGO SAMOCHODU. A DRUGIE PYTANIE DOTYCZY TEGO CZY KOMPUTER MUSI BYĆ ZGRANY Z PRZEPŁYWOMIERZEM (CZYLI CZY MUSZĄ BYĆ TEJ SAMEJ FIRMY I O TYCH SAMYCH PARAMETRACH) W TEJ CHWILI KOMPUTER MAM OD E34 2,5 L. PYTAM TAK O TE WSZYSTKIE SPRAWY BO MAM OBAWY ŻE KOLEŚ OD KTÓREGO KUPIŁEM SAMOCHÓD MIAŁ TEŻ DRUGIE BMW CUPE 2,5 L I MOŻE ZAMIENIŁ PRZEPŁYWOMIERZE, TZN. Z MOJEGO SAMOCHODU WŁOŻYŁ DO SWOJEGO A Z TAMTEGO SPRZEDAŁ MI. KOMPUTERA TEŻ NIE BYŁO W TYM SAMOCHODZIE CO KUPIŁEM STĄD DRUGIE MOJE PYTANIE. MAM NADZIEJE ŻE NIE NAMIESZAŁEM ZA BARDZO...
Wyłącz caps locka jak piszesz, a forum jest właśnie po to żeby pytać i dostawać odpowiedzi więc śmiało pytaj - moder k...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy

Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:00, 08 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
tak wogole to co sie dzieje z autem,ja u siebie zmienialem silnik z 2.0 na 2.5 z e34 i komp mialem taki sam jak w 2.0 koncowka 402 wiec jesli masz kompa z taka koncowka to napewno bedzie ok,z e34 tez powinien latac.odnosnie firmy to jesli masz osprzet boscha to komp tez boscha,jesli siemensa to siemens ale na bank masz boscha.jak przekladalem silnik to mialem falowanie obrotow okazalo sie ze przeplywka nie domagala chociaz byla zalozona ze sprawnego auta,zalozylem druga i jest ok wiec nie wiem pewnie jakis blad komunikacji bo zalozylem ja do e34 i lata
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slawek002
Nowy

Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:07, 08 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Sprawa wygląda tak że włożyłem silnik M50 do E30 (swab), a z autem dzieje się to że falują obroty. Po tym jak przeczytałem Twoją ostatnią wiadomość pomyślałem, że może przepływomierz mam dobry tylko komputer nieodpowiedni do niego. Komputer mam BOSCHA z E34 2,5 ale o końcówce 405 a nie tak jak u Ciebie 402. Tak więc mam teraz dylemat czy zmienić komputer czy przepływomierz i na jaki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy

Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:45, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
kolego skad jestes jak nie daleko wloclawka to moge podmienic kompa z nr 402 i wtedy bys wiedzial ja spotkalem sie tylko z 402 ale nie wykluczam ze 405 tez mogla byc,dolot masz szczelny?silniczek krokowy czysty?sonde wlasciwa i dzialajaca?jest duzo rzeczy ktore trzeba sprawdzic,sprawdz cisn na tlokach brat mial na2 zle i mu kulalo auto,troche trzeba powalczyc,masz gaz?
z koncowka 405 byl montowany w e34 w 2.0 bez vanosa znalazlem taki w gratach
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Metan dnia Czw 16:19, 10 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slawek002
Nowy

Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:16, 14 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
witam ponownie .myśle ze z tą podmianką to nie da rady bo jestem z lubelskiego.ale dzięki.gazu nie mam a podejżewam przepływke bo jakiś czas temu podmieniałem od 325 i było ok.Ale to nic teraz mam większy problem bo prubójac naprawić wskażnik teperatury zwarłem dwa kabelki i silnik zgasł.Podejrzewam ze spaliłem kąpa,jesji e30 nie sosiada bezpiecznika uderzeniowego to raczej pewne.Wiec w tej chwili szukam jakichś programów żeby ustalić po numerach WIN i silnika jaki właśćiwie powinien być kąp i przepływka. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy

Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:15, 14 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
koledzy smialo pisac kto ma jaki komp przy swoim m50b25 bez vanosa ja mam o koncowce 402 ma ktos inny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|