|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hil2
Nowy
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:46, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
wbaal71060kg43511
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:08, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
hil2, twoja to 2.0d M47 01-2000r. bez Common Raill
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hil2
Nowy
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:15, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
sprawdzałeś tym
[link widoczny dla zalogowanych]
i kolejne pytanie w takim razie jak jest z tą kontrolką DDE?
instrukcja str 16, 20 i 116?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hil2 dnia Śro 21:19, 12 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:29, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
tak, sprawdzilem to w realoem, co do instrukcji to nie mam takiej, nie mam nawet diesla. Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Artek535 dnia Śro 21:30, 12 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hil2
Nowy
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:31, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
OK dzięki za pomoc i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andriu
Pisarz
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 7:46, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Moj numer to wbaax71020jr27516.
Będę wdzięczny jak mi jakoś pomożesz. Pozdrawiam. Hej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:08, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Andriu, w/g realoem to twoj touring jest z listopada 1999r. i masz ten sam silnik co hil2 czyli M47 bez Common Raill.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andriu
Pisarz
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pią 7:41, 14 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Mój numer nadwozia : wbaax71020jr27516.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:14, 14 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
No co ty Andriu???
Drugi raz to samo piszesz, przeciez ci napisalem co masz z twojego VINu
????????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andriu
Pisarz
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Wto 6:44, 01 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Witaj. Dzisiaj zawoże swoja beemke do takiego magika, który zajmuje sie tylko beemkami. Zostawiam Mu ją na noc aby mógł rano sam sprawdzić problemy z zapalaniem. Jak tylko coś będę wiedział zaraz dam znać na forum. Cos mi tam mówił, że to może być jakaś sprawa z zapowietrzeniem układu paliwa i że można to jakoś ominąć. Może to być jeszcze pompa paliwowa ale ponoć sama jej regenaracja kosztuje 2,5 tys. zł. Oby to nie było to. Odezwę się niebawem. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|