|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andriu
Pisarz
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Śro 7:56, 09 Sty 2008 Temat postu: Wtrysk sterujący w e46 |
|
|
Witajcie. Mam pytanie w mojej e 46 rok 2000 diesel 2 litry podczas podłączenia do komputera stwierdzono, że jeden z wtrysków ten sterujący z kabelkiem jest uszkodzony. Od chwili kiedy zakupiłem samochód tzn od maja ubiegłego roku nie zauważyłem aby moja beemka jakoś inaczej chodziła. Napiszcie czy należy bezwględnie wymienić ten wtrysk i czym się może objawiać jego uszkodzenie. Pytałem w salonie - gość powiedział, że nierówna praca silnika przede wszystkim. Nie wiem co robić czy go wymienić czy zostawić tak jak jest i jeździć. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:42, 09 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
czesc najpierw bym sie upewnil czy to napewno ten z kabelekiem czy ci kitu nie zenia poniewarz on jest najdrozszy podrugie musisz go wyciagnac i sprawdzic czy uszkodzenie jest mechaniczne czy elektroniczne pokrutkim opowiem tyen wtrsysk poczesci steruje pracom silnika zepsuty wtrysk moze zpowodowac zwiekszenie spalania brak mocy i glosniejsza prace dymienie na czarno z rury PODJEDZ z autem do typowego warsztatu gdzie robia tylko diesle sam tej usterki nie usuniesz pozdrawiam
jezeli pamietasz numer usterki to mi ja podaj pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andriu
Pisarz
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 7:44, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Wczoraj byłem u takiego jednego magika, który powiedział, że jezeli nic mi się nie dzieje to abym to olał. Nie zauważyłem aby moja beemka więcej tzn. duzo paliła. W lecie pali średni ok. 6,5 litra teraz w zimie trochę więcej ale to przecież zima. Czy chodzi głośno - nie zauważyłem. Tak samo nie dymi mi na czarno z rury.
Nie rozumiem o co Ci chodzi z podaniem numeru usterki.
Oprócz tego ten mój magik na temat wymiany tego wtrysku powiedział, że nie wiadomo czy będzie się go dało wyciągnąć. Może po prostu ściemnia, bo nie chce mu się robić. Może faktycznie znajdę jakiś warsztat. I nie wiem czy kupować nowy czy używany. Cena przemawia za używanym ok. 300 zł w salonie nowy kosztuje 991 zł. Trochę różnicy jest.
Pozdrawiam. Hej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mat
Pisarz sztabowy
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:52, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Tylko weź pod uwagę, że używany może być taki jak ten twój stary. Jak już chcesz kupić używany to kup taki, żeby ci ktoś dał gwarancję "rozruchową".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hil2
Nowy
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:01, 10 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Witam
mam pytanie czy problem z tym wtryskiem się rozwiązał, ponieważ mam identyczny problem byłem u mechanika aby sprawdzić nawigację a przy okazji po podłączeniu do komputera powiedział że mam niesprawny wtrysk sterujący, a ja sam nie widzę jakiegoś dziwnego zachowania się samochodu, spalanie w granicach 6,5, nie kopci silnik pracuje cicho. Auto bmw 320d e46, 2000 r. Będe wdzięczny za podpowiedzi co z tym dalej robić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andriu
Pisarz
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Wto 8:11, 11 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Hej. Nie zrobiłem nic do tej pory z tym wtryskiem. Przyznam szczerze, że od jakiegos czasu rano muszę trochę "pochechłać" silnikiem aby zapalił. Potem pali na rys. Byłem u jeszcze jednego znajomego miał gdzieś w Boschu dowiedzieć co to moż ebyć z tym wtryskiem. Tzn. powie jakie są objawy. Okazało się, że tego wtrysku o którym mówimy nie da się zregenerować. Nalezy wymienić. Kolejny kumpel mówi, że to, że mi rano auto pali z takimi problemami może być winą spalonych świec żarowych. Mówił, że na 100% mam je spalone. Tak więc będę je musiał wymienić. Ponoć te Nasze beemki nawet z uszkodzonymi świecami żarowymi palą bez problemu nawet czy kilku stopniach mrozu.
Jak tylko coś zrobię w swojej beemce to dam Ci znać. Tą samą mam prośbę do Ciebie hil2. Pozdrawiam. hej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hil2
Nowy
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:45, 11 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
hej
Rozmawiałem z innym mechanikiem i mówił że 320d ma silnik common raila i nie ma takiego wtrysku sterującego. Do tego czytałem w instrukcji że jak urządzenie wtryskowe ma usterkę to sie zapala kontrolka z napisem DDE. Więc sądze że ten mechanik ściemia albo ma program do d..y.
jak się czegoś więcej dowiem dam znać!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andriu
Pisarz
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Śro 12:51, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Hej.
Rozmawiałem dzisiaj z moim mechanikiem, który stwierdził, że w mojej beemce nie mam takiego silnika jak Ty czyli Common Rail a jedynie jakiś VB (jeśli dobrze usłyszałem). Nie wiem jaką masz instrukcje. Ja swoja kupiłem w salonie. Nie wiem gdzie miałaby się zapalić ta kontrolka z napisem DDE. Z tego wszystkiego wynika, że masz jakiś lepszy model samochodu, bo ja niestety nawigacji nie posiadam. Nie mam też komputera, który wyświetla np. temperaturę na zewnątrz. Napisz może gdzie ma sie niby wyświetlać ta kontrolka DDE.
Pozdrawiam. hej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hil2
Nowy
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:17, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
hej
ta kontrolka jest pod kontrolką świec żarowych między rysunkiem silnika
i kontrolki chłodnicy.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:39, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Panowie dawac numey VIN, obaj.
Jednak z tego co mi sie wydaje to obaj macie racje bo 2.0d w 2000 roku szly z silnikami M47 i M47N, pierwszy bez, drugi z Common Rail.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|