 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy

Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:22, 06 Maj 2008 Temat postu: wyciek oleju powodem falowania? |
|
|
tak jak w temacie czy wyciek oleju moze byc przyczyna falowania obrotow?silnik m50b25 wymieniony przeplywomierz,komp sterujacy,sonda lambda,krokowiec,wszystkie przedmioty wymienione pracowaly poprawnie w innej betce,dokladnie objawy sa takie jak by nie palila na1gar ale to nie to bo swiece nowe,fajki nowe,cewki podmieniane,na zimnym jest troche lepiej ale slychac jak by nie palil nas jeden.Na cieplym to masakra,jak ja przegonie 40km tak160-180 to na chwile jest ok,mam uczucie jak by ja cos trzymalo i nagle idzie,brak pomyslow,czy przez to miejsce gdzie mam przeciek lapie lewe powietrze i to jest przyczyna?jest dzien gdy chodzi dobrze i nie ma falowania i ma buta a czasami uciagnac jej nie moge
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator

Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:15, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Zaden wyciek oleju nie ma wplywu na falowanie obrotow, to zazwyczaj jest tak jak napisales lewe powietrze, moze uszczelki pod kolektorem ssacym lub....
Bylo sporo o tym na forum, wiec uzyj troche opcji "szukaj"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafi V8
Redaktor naczelny

Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa/Żnin Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:58, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Tak jak Artek mowi, ja tez stawiam na lewe powietrze i na uszczelki pod kolektorem. Ja miałem identyczne objawy w swojej bumie 530 3.0 M60 i przyczyna tego byly walniete uszczelki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny

Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Śro 0:29, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
albo guma od przepływki do kolektora...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawlak
Początkujący pisarz

Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: 3Miasto
|
Wysłany: Śro 5:08, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
T6.sprawdź czy pompa paliwa daje porządne ciśnienie na listwe,może wtryskiwacze!filtr paliwa!jak ściągałeś fajki to nie było słychać (czuć)na który gar nie chodzi?może to (droselklapa -sterownik przepływomierza)!cholerka wie ,ale na kompie przecież pokaże.pozdrawiam i oby to drobnostka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator

Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:41, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
pawlak napisał: | może to (droselklapa -sterownik przepływomierza)! |
W tym silniku jest przeplywka z grzanym drutem, bez droselklapy hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawlak
Początkujący pisarz

Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: 3Miasto
|
Wysłany: Śro 10:42, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
może i tak ale niech chłop kombinuje żeby nie bulić u jakiegoś mechaniora co go skasuje na max hehe
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawlak dnia Śro 10:53, 07 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy

Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:53, 09 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
panowie na100%lewizny nie lapie wczoraj pogrzebalem ze znajomym i na kompie wyskoczyl blad czujnika spalania stukowego lub jak ktos woli detonacyjnego,ciekawostka jest to ze nie zawsze wystepuje,po zlocie sie za to wezne,kumpel ma oscyloskop to lukniemy to,ma ktos wykres albo dane jak powinien prawidlowo dzialac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trezor
Pisarz

Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 23:28, 10 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
droselkllape -po niemniecku to jest przepustnica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator

Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:00, 11 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
heheh, pawlak w blad wprowadza, zaraz dostanie OST za to!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|