Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zawieszka amorki+springi:jak nisko zjechać??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:02, 11 Kwi 2008    Temat postu: zawieszka amorki+springi:jak nisko zjechać??

witam czy macie jakieś doświadczenia z taką firmą??
MTS technik??
niemiecki producent -



zdjecie jest troche innego zestawu bo w cenie 1500 zł jest gwint z przodu i z tyłu w zakresie od -30 do - 70

patrzyłem też na zawieszke FK, ale jest ostępna dopiero za 3 tegodnie, a tyle nie wytrzymam bo już mam tylko "oprawki" po amorkach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ttomek dnia Pon 10:44, 14 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:57, 11 Kwi 2008    Temat postu:

Ja bym sobie to odpuscil i poczekał na FK bo to to niewiadomo co jest Wesoly
A najlepiej dolozyc troche i kupić K&W,D2,H&R,Bilstein Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MAXX
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:15, 11 Kwi 2008    Temat postu:

stammek napisał:
Ja bym sobie to odpuscil i poczekał na FK bo to to niewiadomo co jest Wesoly
A najlepiej dolozyc troche i kupić K&W,D2,H&R,Bilstein Wesoly


dobrze gada, polać mu! Blue_Light_Colorz_PDT_06 nie pchaj sie w gówno "no name" lepiej odłożyć i zainwestowac raz a porządnie Blue_Light_Colorz_PDT_18


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:16, 11 Kwi 2008    Temat postu:

Tak jak chlopaki pisza, nie ma co sie dziadostwo pchac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:00, 14 Kwi 2008    Temat postu:

chyba zrobię jak piszecie:

MTS - 1500 zł komplet gwintowany
BILSTEIN B6 przód - 450 zł
BILSTEIN B6 tył - 250 zł
sprężyny "jakieś tam" obniżające - 250 zł

czyli w sumie 1650 zł tylko BEZ gwintu
ciekaw czy wogóle chciało by mi sie wpóźniej coś kręcić przy nim...

tylko teraz pytanie
czy -30mm na sam przód a tył ori??
czy -40mm przód i -40mm tył ????

-40mm chyba będzie wystarczająco (dodm że w cpt miałem -60 czy -70 i była masakra.....za dużo)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ttomek dnia Czw 10:39, 17 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matti21sk
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 9:06, 16 Kwi 2008    Temat postu:

Jakby nie patrzec to wieksze obnizenie z przodu niż z tyłu powoduje optycznie, ze samochod jest pochylony, jakby przygotowywal sie do ataku Blue_Light_Colorz_PDT_08

Ja u siebie mam po -40mm i autko swietnie sie spisuje ( tylko juz ori- amorki zaczynaja to odczuwac Blue_Light_Colorz_PDT_03) Nie jest za nisko, tylko na duzych dziurach i na niektorych wiekszych progach musze bardziej uwazac.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez matti21sk dnia Śro 9:07, 16 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:39, 17 Kwi 2008    Temat postu:

a więc przód - 30 i tył - 20
do tego bilstein B6
i zdrowy rozsądek wygrywa
40/30 chyba już zbyt wiele jak na warszawskie drogi przepraszam dziury... a i moja Pani będzie jeździć to po co się denerwować
WesolyWesoly

aczkolwiek jeszcze nie kupiłem bo caly czas się waham - 40 czy -30....

jade zobaczyć jak bunia teraz stoi bo jej dawno nie widziałem. a pewnie po 200 000km sprężyny już są niżej... i zadecyduje...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ttomek dnia Pią 11:30, 18 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin