Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znikajacy prad
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:38, 28 Gru 2007    Temat postu: Znikajacy prad

Siemka wszystkim. Mam problem z prądem w swojej buni 530 e34 (automat) 1993 rok. Chodzi o to ze zapalam i wszystko niby jest ok, ale po przejechaniu jakiegoś tam odcinka drogi, powiedzmy ze około 2 km, po zgaszeniu auta i po ponownej jego próbie odpalenia, nie chciała zaskoczyć Przyjechał kumpel i odpaliliśmy ja na kable. Dojechałem do wybranego celu nie gasiłem jej i po jakiś 15 – 20 minutach sama zgasła i już nie chciała zapalić. Odczekałem chwile i spróbowałem ponownie i jakoś zapaliła, ale z trudem. Sprawdziłem napięcie ładowania i jest ok (13,80), pobór prądu też ma znikomy po zgaszeniu. Po tym wszystkim zauważyłem, że przestało świecić podświetlanie wskaźników skrzyni tzn. tych na desce rozdzielczej i po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłony nie świeci się kontrolka ładowania. A i jeszcze jedno, jakie obroty powinien trzymać ten silnik na biegu jałowym??? Mój pokazuje 500 obr\min i na pewno to jest za mało, bo się dusi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:47, 28 Gru 2007    Temat postu:

Tzn. Ona zawsze kreci slabo czy kiedy nie chce to wcale nie kreci?
Co do obrotow, szambo jest?
Ladowanie jest troche za labe w/g ksiazkowego
Sprawdz akumulatow pod obciazeniem do ilu V spada, maja taki przyzad w wiekrzosci sklepow z aku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:54, 28 Gru 2007    Temat postu:

Zazwyczaj kreci bez problemow, a naprzyklad dzisaj rano mialo maly broblem, ale to moze temu ze stala ponad dwa dni bez odpalania na dwoze. Nie ma szamba, jesli masz na mysli gaz. To co mowisz ze moze to byc alternator? A co z ta kontrolka od ladowania?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:01, 28 Gru 2007    Temat postu:

Tzn ze kreci tylko slabo tak? Nie ma tak ze przekrecasz kluczyk i nic? Jaki ma pobor pradu, wiem ze znikomy ale napisz dokladnie. Jest w e34 jedno miejsce gdzie czasami nie laczy, jest to pod tylnym siedzeniem, kabel + od aku idzie do takiej zlaczki, jakies 30cm od aku. Sprawdz tam, ja jak tam nie mialem styku to tez mialem podobne objawy. Sprawdz aku pod obciazeniem jak juz pisalem. Moze jest slaby i jeszcze go altern nie doladowuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:02, 28 Gru 2007    Temat postu:

No i czemu nie swieci podswietlanie programu skrzyni???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:05, 28 Gru 2007    Temat postu:

A nie masz jakichs prblemow z automatem? bo to podswietlanie gasnie jak przechodzi w tryb awaryjny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:07, 28 Gru 2007    Temat postu:

Jakas godzine temu patrzylem i przekrecila bez problemu, ale to na niecalkiem zimnym silniku. Własnie bylo tak ze krece kluczyk i nic tylko kntrolki gasna, a buma nie odpala. Z tego co teraz pamietam to pobor mila chyba 0.14.

Skrzynia działą bez problemu i nie nie prechodzi w tryb awaryjny. Cheac control nie pokazuje zadnych problemow ze skrzynia.

Lacz posty majster bo drugie dostaniesz Blue_Light_Colorz_PDT_18 Mod.A.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:38, 28 Gru 2007    Temat postu:

Wszelkie dokumentacje serwisowe podaja max pobor pradu ok 25mA,ale w praktyce do 80mA jest ok . Poza tym gdy pomiar wykonuje sie bezposrednio po np. zamknieciu centr zamka pobor moze byc znacznie wiekszy niz np. za 20 min ale to tyczy sie najnowszych samochodow z tzw usypiajacą elektronika. Jednak proponuje tak samo u ciebie sprawdzic bo BMW zawsze bylo doprzodu przed innymi, wejdz do samochodu, pozamykaj drzwi, centralny, wyjmij oczywiscie kluczyk ze stacyjki, podlacz miernik,odczekaj ze 20, 30 minut zeby wszystko zasnelo, tylko zebys mial caly czas dobre polaczenie bo jak sie rozlaczy na moment i znowu zlapie to wszystko sie obudzi (hehe) i wtedy odczytaj ile mA masz poboru. Zacznijmy od tego i kondycji aku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:09, 29 Gru 2007    Temat postu:

Dzisaj rano poszedłem sprawdzić autko i odbalila bez problemu. Jedyne co jest nie tak to te niskie obroty, na poziomie 500 obr\min, brak kontrolki ładowania i brak podświetlanie programu skrzyni:(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman 316
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:15, 30 Gru 2007    Temat postu:

nie jestem pewny ale sprawdz mase alternator i to może byc powodem nie doładowania aku a co do skrzyni to tak jak mówi artek moze coś jest na trybie awaryjnym , albo gdzies traci prąd na lewo jak kór...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin