|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba44
Pisarz sztabowy
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:14, 02 Paź 2007 Temat postu: problem z BMW E34 |
|
|
witam mam bmw e34 z 88r 2,5L typ silniczka m20 a dzieje mi sie mianowicie to że mam skoki obrotów na wolnych obrotach raz są normalne a raz sobie skaczą. wymieniłem silniczek krokowy i nic wymieniłem też przewody na nowe i nic. mam też problem czasem z odpaleniem. mam casem wrazenie jakby nie dostawal paliwa i cos go blokowalo. mam tez założony lpg i tez mam skoki obrotow na gazie ale mniejsze niz na paliwie. prosze o pomoc moze ktos wie co jest grane bo mi sie koncza pomysly jeszcze bede przegladal kopulke bo przypuszczam ze cos jest z pradami. pozdrawiam i czekam na rady!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baster530
Moderator
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 21:40, 02 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, sprawdź najpierw kopułkę i wszelkie sprawy dotyczące prądu...być może silniczka krokowego nie trzeba było wymieniać tylko sprawdzić najpierw przewody, doloty, kopułkę a sam krokowy porządnie wypłukać i wyczyścić w benzynie. Ja stawiam na kopułkę i kwestię przepływu prądu, zaczęła się jesień, deszcze i wilgoć, a te podzespoły należy utrzymać w bardzo dobrym stanie jeśli chcesz się cieszyć dobrą pracą silnika, tym bardziej, że masz LPG.
Druga sprawa to jakie masz LPG? Podejrzewam, że instalację z parownikiem drugiej generacji...tu często bywały takie kłopoty...mój kolega miał ten sam silnik tyle że w E30 z tą właśnie instalacją, miał podobne kłopoty. Posprawdzał doloty powietrza, filtry, przepływomierz ma duży wpływ na pracę silnika, przewody itd, itd., wyszło, że kopułka i przepływomierz "szalały".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba44
Pisarz sztabowy
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:20, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
dziekuje za porade. a jaki byl final czy wymienial przeplywke i kopulke? ja mam zamiar dokladnie przeczyscic kopulke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baster530
Moderator
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 9:26, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
przepływka miała lekko wygiętą przepustnicę, prawdopodobnie dostała strzała od gazu, wymienił, kopułkę przeczyścił i uszczelnił doloty, problem znikł, ale wiesz u Ciebie nie musi być to samo...pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:56, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
...masz założoną instalację...pewnie podciśnieniówkę...dostał kilka strzałów i tak jak piszą przedmówcy; przepływkę szlag trafił...sprawdź dolot tak jak napisał baster530...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|